جلسه ستاد بزرگداشت روز قدس در فرمانداری اسلامشهر

اردیبهشت ۱۴۰۳

صبح امروز جلسه ستاد بزرگداشت روز قدس با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولین در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگا خبرنگاران، فرماندار اسلامشهر در این جلسه با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره)  یادگارهایی در طول ۱۰ سال عمر پر برکت خویش پس از انقلاب اسلامی بر جای گذاشتند که یکی از آنها برگزاری راهپیمایی روز قدس است.
وی با اشاره به فرمایش امام (ره) درخصوص محو اسرائیل از زمین، آن را مبنای اساسی بر پایی روز جهانی قدس بر شمرد و ابراز امیدواری کرد با تداوم این مقاومت و پایداری، در آینده ای نه چندان دور شاهد نابودی صهیونیست خواهیم بود .

*برپایی ایستگاههای فرهنگی ورزشی در راهپیمایی روز قدس

فرماندار اسلامشهر ضمن اشاره به برنامه ریزیهای صورت گرفته در روز قدس و توجه به بیشتر مسئولین در این زمینه گفت: طی برنامه ریزیهای صورت گرفته، در مسیر راهپیمایی ایستگاههای فرهنگی، حرکات نمایشی و ورزشی بر پا خواهد شد.
وی تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس همانند سنوات قبل در دو مسیر در سطح شهرستان صورت می پذیرید ضمن اینکه این مراسم در شهرهای چهار دانگه و احمد آباد مستوفی نیز برگزار خواهد شد.
فرماندار اسلامشهر در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات کتابخوانی با عنوان قدس و فلسطین، بهترین عکس و نیز پنج مسابقه ورزشی با عنوان جام مقدس ابراز امیدواری کرد .
امسال نیز در راهپیمایی روز قدس شاهد حضور چشمگیر و با شکوه شهروندان باشیم. /ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.