جلسه شورای مسکن استان مرکزی برگزار شد

سه شنبه ۱۹ اردیبهشت – ۰۵:۱۱:۲۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-  دومین جلسه شورای مسکن استان مرکزی با تصمیمات کارگشا برای اتمام پروژه های طرح مسکن مهر در سال ۹۱ برگزار شد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،   دومین جلسه شورای مسکن به منظور بررسی آخرین وضعیت مسکن مهر و پیگیری مصوبات جلسه قبلی برگزار و تصمیمات لازم برای رفع موانع و مشکلات موجود و اتمام پروژه های طرح مسکن مهر در سال اتخاذ گردید.
مهندس شعبانی فرد استاندار مرکزی در ابتدای این نشست عنوان کرد: مسکن مهر یکی از طرح های مهم دولت با هدف خانه دار کردن مردم است و مجریان آن باید همه تلاش خود را برای تحقق صددرصدی اهداف آن به کار گیرند.
وی با تاکید بر تلاش همه مسوولان برای اتمام پروژه های مسکن مهر اظهار داشت: ما مکلف هستیم که پروژه های مسکن مهر تا پایان دولت دهم به اتمام برسد و دستگاههای خدمات رسان و شهرداریها باید مسایل و مشکلات را با جدیت تمام رسیدگی و این طرح را با قوت به پیش ببرند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز در همین رابطه گفت: یکی از چالش های موجود در طرح مسکن مهر ارایه خدمات از طرف شرکت های آب، برق و گاز است که دستگاههای خدمات رسان موظفند این مهم را با جدیت رسیدگی کنند و فرماندران نیز باید موضوع را به صورت هفتگی رصد و به استانداری گزارش کنند.
مهندس خرمی قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی که با گزارش کاملی از وضعیت طرح مسکن مهر استان در این نشست حضور داشت، در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: حدود ۵۱۰۰۰ واحد مسکن مهر اعم از شهری،روستایی،خودمالکین و بافت فرسوده شهری در سطح استان مرکزی در حال اجراست .
وی تعداد واحدهای افتتاح شده مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵۰۰۰ نفر را ۴۴۲۵ واحد اعلام کرد و افزود: بنا داریم امسال درچهار مرحله مجموعا ۱۶۷۶۵ واحد در شهرهای اراک،مهاجران،ساوه، خمین، محلات و دلیجان و تعداد ۵۲۵۰ واحد نیز در شهرهای زیر ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت افتتاح کنیم.
مهندس خرمی در پایان گفت: انشااله با تخصیص اعتبارات لازم و همکاری مجدانه همه دستگاههای مرتبط با طرح مسکن مهر تا پایان سال مزین به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، طرح مسکن مهر را به سرانجام خواهیم رساند و با افتتاح بیش از ۲۲۰۰۰ واحد مسکن مهر جمع زیادی از مردم شریف استان صاحب خانه خواهند شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۸۱۷۱۱۲۰۲۵۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.