جلسه مشترک معاون وزیرورزش ومسوولان فدراسیون فوتبال درباره تیم ملی

حمید سجادی روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در سفری که با وزیر ورزش و جوانان به ترکیه داشتیم و با رییس فدراسیون فوتبال گفت و گو کردیم، برنامه ریزی های لازم برای حمایت از تیم ملی صورت گرفت.

وی افزود: نیازهای تیم ملی در اولویت قرار گرفته است و قراراست بزودی در این خصوص جلسه ای مشترک با مسوولان فدراسیون فوتبال داشته باشیم.

سجادی بااشاره به پیشنهادعلی کفاشیان برای درنظرگرفتن پاداش ویژه به ملی پوشان فوتبال در صورت صعود به جام جهانی گفت: پیشنهاد بسیار خوبی بود که مورد پسند وزیر ورزش و جوانان نیز قرار گرفت.

معاون ورزش حرفه ای وقهرمانی وزیر ورزش وجوانان و نماینده وزیر ورزش در تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: این پاداش ویژه خواهد بود، اما هنوز قطعی نشده است.

سجادی در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: خوشبختانه همه چیز خوب است و تیم ملی در شرایط خوبی قرار دارد.

وی افزود:ازآنجا که حضورتیم ملی فوتبال ایران درجام جهانی فوتبال، موجی ازشادی را در جامعه پدید می آورد و باعث خوشحالی و شور و شعف مردم می شود، نیازاست همه با یکدیگر کمک کنیم و از یکدیگر حمایت کنیم تا به این هدف برسیم.

معاون وزیر ورزش وجوانان تصریح کرد: نبایدفراموش شودکه وحدت رویه و وحدت در فرماندهی دو اصل مهم در راه موفقیت تیم ملی فوتبال ایران است.

** کمیته ملی المپیک با محدودیت هایی مواجه است

معاون وزیر ورزش و جوانان درادامه در خصوص افراد حاضر در کنار تیم های اعزامی به بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: کمیته ملی المپیک در اعزام کاروان المپیکی مشکلی ندارد، چرا که کارها از قبل انجام شده است.

وی در واکنش به این پرسش که درخصوص افراد کنارتیم ها آیا محدودیتی وجود ندارد، گفت: بدون شک مسوولان کمیته ملی المپیک دراعزام کارشناسانی که باید در المپیک حضور داشته باشند تا تجربه کسب کنند، با محدودیت هایی مواجه هستند.

سجادی ابرازامیدواری کرد با بررسی راهکارهای ممکن بهترین اتفاق ها رخ دهد تا هم به مسوولان کمیته ملی المپیک فشاری وارد نشود و از سوی دیگر علاقمندان نیز بتوانند به این رویداد بزرگ جهانی اعزام شوند.

ورزشی ** ۱۳۴۶ **۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۵۹۵۳۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.