جلسه مشترک رهروان و اصولگرایان با فرهادی برگزار شد/ نگاه مثبت دو فراکسیون اصولگرا به وزیر پیشنهادی علوم

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۰۴/آذر/ – ۰۹:۰۰ و در سرویس اخبار سیاسی ممتاز نیوز

نعیمی رز در گفت‌وگو با :

خبرگزاری : سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت گفت: نشست مشترک دو فراکسیون رهروان و اصولگریان مجلس با وزیر پیشنهادی علوم، صبح امروز – سه شنبه ۴آذر- پیش از آغار نشست علنی مجلس و با حضور رؤسا و اعضای شاخص دو فراکسیون و دکتر فرهادی برگزار شد.

صفر نعیمی رز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، درباره نشست مشترک فراکسیون رهروان ولایت و اصولگرایان که صبح امروز به منظور بررسی برنامه‌ها سوابق وزیر پیشنهادی علوم برگزار شد، اظهار کرد: محمد فرهادی وزیر پیشنهادی علوم برای ارائه برنامه‌های خود در نشست مشترک دو فراکسیون‌ مجلس حضور پیدا کرد و به بیان برنامه‌های خود برای تصدی این وزارتخانه پرداخت.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت، با بیان اینکه کاظم جلالی و حداد عادل رؤسای دو فراکسیون در این نشست حضور داشتند، گفت: نشست مشترک با اعضای هیئت رئیسه و چهره‌های شاخص دو فراکسیون برگزار شد و نظر اکثریت اعضای دو فراکسیون، رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی است.

نماینده آستارا در مجلس تأکید کرد: با توجه به سوابق علمی وزیر پیشنهادی علوم به نظر می‌رسد که وی بتواند رأی اعتماد وکلای ملت را بگیرد. فرهادی به جهت سوابق علمی و فرهنگی از مقبولیت مناسبی برخوردار است و در صورت کسب رأی اعتماد از سوی نمایندگان مردم می‌تواند در وزارت علوم موفق باشد.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.