جلسه هم اندیشی در خصوص بررسی مشکلات رانندگان ایرانی در ترکمنستان برگزار شد

یکشنبه ۲۹ مرداد – ۰۴:۴۸:۲۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

دراداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان:

بزرگنمایی:  

جلسه هم اندیشی در خصوص بررسی مشکلات رانندگان ایرانی در کشور ترکمنستان با حضور مدیر کل و مسئولین حمل و نقل و پایانه ها ، مدیریت پایانه مرزی اینچه برون و اعضای انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل بین المللی گلستان در محل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان برگزار شد .
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، میقانی مدیرکل حمل و نقل و پایانه ها در این خصوص اظهار داشت : این جلسه با هدف طرح معضلات و موانع حمل و نقلی و بررسی دغدغه های مربوط به تردد کامیون ها و رانندگان از پایانه مرزی اینچه برون و راههای برون رفت و کاهش مشکلات آنان برگزار شد .
وی هدف اصلی این جلسه را تسریع و تسهیل امور حمل و نقل و ترانزیت از پایانه مرزی اینچه برون عنوان کرده و از اعضای هیئت مدیره انجمن بین المللی خواست تا با ارائه نظرات و انتقال مسائل و موانع احتمالی زمینه ارتقای و تسهیل عبور و مرور از مرز را فراهم کنند.
اهم موضوعات مطروحه در این نشست عبارت بود از : افزایش مدت اقامت رانندگان ایرانی در ترکمنستان از پنج روز به پانزده روز ، استقرار نماینده انجمن بین المللی در مرز اینچه برون ، آموزش مدیران و رانندگان بخش بین المللی با قوانین و مقررات دو کشور ، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان ، تکمیل صحیح و خوانا مندرجات برگه های سی ام آر ، تبیین مجازات های حمل مواد مخدر و سیگار به ترکمنستان ، مشکلات مربوط به أخذ روادید و هماهنگی با صاحبان کالا برای توجه به ایام تعطیل که در تخلیه به موقع بار تأثیر گذار است .
شایان ذکر است پایانه مرزی اینچه برون در هفتاد و پنج کیلومتری مرکز استان واقع شده و تنها مرز زمینی از شمال کشور با ترکمنستان است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۱۸۱۶۵۶۳۰۵۱۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.