جلسه کمیته قیمت‌گذاری خودرو به تعویق افتاد

جلسه کمیته قیمت‌گذاری خودرو به تعویق افتاد

عصر خودرو : مدیرکل دفتر نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از برگزار نشدن جلسه کمیته قیمت‌گذاری خودرو در هفته جاری خبر داد.

به نقل از ایسنا شهرام میرآخورلو در پاسخ به اینکه آیا طبق وعده قبلی، جلسه کمیته قیمت‌گذاری خودرو تا پایان هفته جاری برگزار خواهد شد؟ خاطرنشان کرد: برنامه‌ای برای برگزاری این جلسه در هفته جاری وجود ندارد.
وی در خصوص زمان برگزاری این جلسه اظهار کرد: زمان دقیق برگزاری جلسه کمیته قیمت‌گذاری خودرو با نظر رییس سازمان حمایت تعیین خواهد شد که البته هنوز زمانی در این خصوص تعیین نشده است.
 پیش از این مدیرکل دفتر نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از برگزاری جلسه کمیته قیمت‌گذاری خودرو در هفته جاری خبر داده بود.
میرآخورلو در آن زمان در پاسخ به اینکه آیا در جلسه کمیته قیمت‌گذاری با افزایش قیمت خودروها موافقت خواهد شد؟ گفته بود که تصمیم‌گیری در خصوص افزایش قیمت خودروها با توجه به مستندات ارائه شده و در نظر گرفتن حاشیه سود مشروع خودروساز صورت می‌گیرد، بنابراین هر زمان که لازم باشد با درخواست‌ها موافقت می‌شود.
در جلسه قبلی کمیته قیمت‌گذاری خودرو که حدود سه هفته پیش برگزار شد، این کمیته با افزایش قیمت محصولات MVM و وانت نیسان زامیاد موافقت کرده بود.

چهارشنبه ۱۵ شهریور   ۱۲:۴


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.