جلوگیری از توقف غیر مجاز مسافرکش ها با اصلاح دوربرگردان خیابان میرداماد

جلوگیری از توقف غیر مجاز مسافرکش ها با اصلاح دوربرگردان خیابان میرداماد

عصرخودرو : برای جلوگیری از توقف غیر مجاز مسافرکش ها در سر تقاطع میرداماد – ولیعصر(عج)، این خودروها بوسیله بلوکهای بتونی به ایستگاه تاکسی هدایت می شوند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، طیبانی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ افزود: با توجه به افزایش تعداد مسافرها در تقاطع بلوار میرداماد – ولی عصر(عج) دوربرگردان اصلاحی انجام شده است تا تاکسی ها به طور مستقیم به داخل ایستگاه وارد شوند و بدین وسیله فعالیت مسافربر های شخصی نیز در این خطوط کاهش یابد.

وی با بیان اینکه دور برگردان خیابان میرداماد به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در تردد آنان به هنگام تردد از این محدوده سال گذشته به بهره برداری رسید تصریح کرد: پس از اجرای طرح دور برگردان برخی از خودروهای شخصی، مسافران خود را در سر تقاطع میرداماد-ولیعصر(عج) پیاده می کردند که باعث بروز مشکلاتی از قبیل احتمال تصادف شهروندان با دیگر خودروها می شد.

وی ادامه داد: برای برطرف کردن این ازدحام و رعایت نظم در این محدوده با نصب نیوجرسی، خشکه چینی نیوجرسی و بلوکهای بتونی باعث دوربرگردان را تا ایستگاه تاکسی خطی امتداد دادیم.

وی تصریح کرد: این دوربرگردان در انتهای بلوار میرداماد-تقاطع ولیعصر برای گردش روان تاکسی ها احداث شده است و پس از اصلاح آن مشکلات ترافیکی این محدوده کاهش یافت.

شنبه ۲۸ مرداد   ۹:۵۴


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.