جلوی ایران را نگیرید،تاریخ شما را نمی بخشد!

۳۰م دیماه ،

نیامین نتانیاهو اول وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه در دیدار با هیئتی از سناتورهای آمریکایی در شهر قدس بار دیگر ادعاهای همیشگی این رژیم علیه فعالیت های هسته ای ایران را تکرار کرده و گفت : تاریخ کسانی را که ایران اتمی را متوقف نکنند، نخواهد بخشید.

عصر ایران: بنیامین نتانیاهو اول وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه در دیدار با هیئتی از سناتورهای آمریکایی در شهر قدس بار دیگر ادعاهای همیشگی این رژیم علیه فعالیت های هسته ای ایران را تکرار کرده و گفت : تاریخ کسانی را که ایران اتمی را متوقف نکنند، نخواهد بخشید.

نتانیاهو روز شنبه در دیدار با سناتورهای آمریکایی که به سرپرستی “جان مک کین” سناتور ارشد جمهوریخواه آمریکا به شهر قدس سفر کرده اند، گفت:” مشکل دنیا شهرک سازی ها در اورشلیم نیست بلکه مشکل دنیا ایران اتمی است.”

نتانیاهو این اظهارات را در شرایطی بیان کرده که تنش لفظی بین او و باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در روزهای قبل به بالاترین سطح خود در ۴ سال قبل رسیده و به نظر می رسد این سخنان وی در واقع نوعی پیام به اوباما باشد.

 اخیرا انتشار یافتن سخنان انتقاد آمیز اوباما از نتانیاهو واکنش اول وزیر راستگرای اسراییل را نیز به دنبال داشته است.

اوباما در انتقاد از نتانیاهو گفته است که مواضع و اقدامات اول وزیر راستگرای اسراییل به انزوای بیش از پیش اسراییل خواهد انجامید و در این صورت حتی دیگر آمریکا نیز قادر نخواهد بود در کنار این متحد سنتی خود در منطقه بماند.

این سخنان با واکنش نتانیاهو مواجه شد و اول وزیر راستگرای اسراییل در پاسخ به این سخنان اوباما گفت که رهبران اسراییل خود به خوبی منافع و صلاح رژیم تل آویو را تشخیص می دهند.

 نتانیاهو در دیدار با مک کین و هیئت همراه او همچنین از مواضع و حمایت های همه جانبه و بی شائبه سناتورهای جمهوریخواه و دموکرات آمریکایی در حمایت و پشتیبانی از رژیم اسراییل تشکر کرد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.