جلیلی با رئیس جمهور لبنان دیدار کرد / حضور بر مزار مغنیه

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار با میشل سلیمان با تجلیل از مقاومت لبنان، فراگیر شدن مقاومت در منطقه را فرصتی بزرگ برای مقابله با دشمن صهیونیستی خواند و افزود: نباید اجازه داد ظرفیت بزرگ مقاومت در کشورهای منطقه مصروف اختلافات طائفی و مذهبی شود .

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت تلاش دشمنان آن است تا ظرفیتی که امروز در منطقه بر ضد آمریکا و رژیم صهیونیستی ظهور پیدا کرده است را از مسیر اصلی خود منحرف سازند و افزود: آمریکا و برخی قدرتهای استعماری و رژیم های دیکتاتوری خود بخش عمده ای از مشکل منطقه  هستند و نمی توانند راه حل مسائل منططقه باشند.

در این دیدار همچنین میشل سلیمان رئیس جمهور لبنان با تجلیل از مناسبات خوب و رو به گسترش ایران و لبنان از دعوت جمهوری اسلامی ایران از وی برای شرکت در اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران استقبال و اظهار داشت در این اجلاس شرکت خواهد کرد.

جلیلی پس از این دیدار با حضور در مزار شهید عماد مغنیه و سایر شهدای مقاومت آنان را پیشگامان بیداری اسلامی خواند. وی گفت  شهدا ستارگان آسمان مقاومت هستند و شهید عماد ماه درخشان این آسمان است و اظهار داشت مقاومت اسلامی از یکسو قدرت امت اسلامی و از سوی دیگر ضعف دشمن صهیونیستی را به رخ جهانیان کشاند.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.