جمشید مرادیان و محمد حسین عماد هنرمندان مدعو سمپوزیوم

۰۹اردیبهشت،

دبیر سمپوزیوم مجسمه‌سازی به هنرآنلاین خبر داد

مجتبی موسوی گفت: جمشید مرادیان و محمد حسین عماد هنرمندان مدعوی می باشند که در پنجمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی چوب حضور پیدا می‌کنند.

مجتبی موسوی، دبیر پنجمین سمپوزیوم مجسمه سازی چوب در گفت و گو با خبرنگار تجسمی‌هنرآنلاین گفت: جمشید مرادیان و محمد حسین عماد هنرمندان مدعوی می باشند که رد پنجمین سمپوزیوم مجسمه سازی چوب حضور پیدا می‌کنند.

دبیر پنجمین سمپوزیوم مجسمه سازی چوب همچنین گفت: نکته مهم دیگر این است که طبق نظر اعضای هیئت انتخاب سه هنرمند دیگر که آثارشان به بخش نمایشگاهی راه پیدا کرده است و نماینده شیراز، اصفهان و کرمان می باشند هم به بخش اصلی اضافه شده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: مقدمات آغاز سمپوزیوم چوب انجام شده است. در این راستا هنرمندان خارجی تا دو روز آینده وارد ایران می‌شوند. چوب و ابزار کار هم آماده شده است.

پنجمین سمپوزیوم مجسمه سازی تهران روز شنبه ۱۴ اردیبهشت به صورت رسمی‌در پارک نوروز بوستان آب و آتش افتتاح می‌شود و هنرمندان از روز ۱۵ اردیبهشت ماه به خلق اثر خود خواهند پرداخت.

پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران (یادواره خلیج فارس) به صورت غیر رقابتی با هدف توسعه هنر مجسمه‌سازی معاصر ایران و تلطیف فضاهای شهر تهران از طریق فراهم آوردن شرایط بروز و شکوفایی آفرینش‌های هنری، تعمیم نگاه زیباشناسانه در جامعه، تبادل تجربیات، اطلاعات و مهارت‌ها، در زمینه مجسمه سازی شهری در میان هنرمندان و آشنایی شهروندان با مراحل اجرای آثار هنری، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۱/۳۴
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.