جمشید مشایخی به یاد محمد نوری خواند

این خبر به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

جمشید مشایخی مقابل دوربین برنامه‌ی ˝دستان˝ رفت و از حضورش در کنسرت پسرش (نادر مشایخی)، همچنین از علاقه‌ی کارگردانان مطرح سینما به موسیقی سخن گفت .

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز، دوربین برنامه موسیقی‌محور “دستان” با حضور در منزل جمشید مشایخی از وی درباره‌ی نادر مشایخی و علایقش در زمینه‌ موسیقی پرسید.

وی در پاسخ به پرسش مجری برنامه، درباره‌ احساسش در لحظه‌ای که در کنسرت پسرش حاضر شده بود، گفت: صرف نظر از رابطه‌ی پدر و فرزندی، هر کس آنقدر تشویق می‌شد، من احساس شعف می نمودم. اولین بار که به تماشای آن کنسرت رفتم، خوشحال شدم که زحمات نادر هدر نرفته است.

این بازیگر در ادامه گفت: وقتی نادر، رهبر ارکستر سمفونیک تهران شد، من هم همراه همسرم، برای اولین بار به دیدن اجرایی به رهبری او رفتم. چیزی که برایم مهم بود، می‌خواستم بدانم که موسیقی‌ای که پسرم دارد آن را رهبری می‌کند چقدر روی مردم تاثیر خواهد گذاشت که خوشبختانه تشویقی‌های پی در پی مردم حاکی از تاثیرگذاری فراوان بود.

جمشید مشایخی با اشاره به علاقه و شناخت کارگردانانی چون کیمیایی، حاتمی، فرمان آرا و تقوایی به موسیقی گفت: موسیقی هنر اول است و روح و روان هر کس را صیقل می‌دهد.

امکان ندارد کسی هنری داشته باشد و به موسیقی محتاج نباشد.

در پایان مشایخی به رفاقتش با محمد نوری اشاره نمود و افزود: از سال ۱۳۳۶ با زنده یاد نوری رفاقت داشتم. او هنرمندی با شخصیت و با سواد بود.

وی در این لحظات قسمت هایی از ترانه‌ی ماندگار”چی میشه غصه ما رو یه لحظه تنها بذاره” را مقابل دوربین دستان اجرا نمود.

پایان پیام/۴۵


آخرین خبرها

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.