“جمعه ایرانی” به رادیو بازگشت/ مستند “خسرو شکیبایی” با حضور هنرمندان رونمایی می گردد

۲۶اردیبهشت،

اولین ضبط “جمعه ایرانی” در سال تازه با حضور مردم آغاز شد که اولین ضبط این برنامه به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر است.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیونممتازنیوز، در هفته ای که گذشت با اتفاقها و اتفاقات متفاوتی رو به رو شد، بنابراین گزارش اتفاق مهم این هفته، ضبط “جمعه ایرانی” پس از دو ماه وقفه بود، اولین ضبط برنامه رادیویی “جمعه ایرانی” در سال تازه در حضور مردم آغاز شد، اولین ضبط این برنامه به مناسبت میلاد حضرت امیرمؤمنان علی(ع) و روز پدر به طور ویژه خواهد بود.

در نشست شورای مدیران معاونت سیما با حضور عزت اله ضرغامی ویژه برنامه های انتخاباتی شبکه ها بررسی شد. ویژه برنامه های انتخاباتی سیما در محورهای نمایشی، گفتگو محور، جنگ های شاد و جذاب،‌ مستند، مسابقه و انیمیشن تهیه شده است.

روابط عمومی صدا و سیما با انتشار یافتن پیام تسلیتی در گذشت “محمود مرتضایی فر” معروف به وزیر شعار را اعلام کرد.

همچنین دیگر اتفاقهای این هفته سراسری شدن رادیو تلاوت بود، مجموعه انیمیشن “ایران ما” به مناسبت بزرگداشت فردوسی در مرکز پویانمایی صبا در ۱۰۹ قسمت تولید و از شبکه های متعدد پخش می گردد.

مستند “حجربن عدی” به کارگردانی “علیرضا محمدی” ساخته می گردد.

مستند “خسرو شکیبایی” به نام “ساکن صحرای سکوت” با حضور هنرمندان سینما و تلویزیون، ۲۸ اردیبهشت در مجموعه فرهنگی پردیس قلهک نمایش داده می گردد.

“فرهاد عمر” مدیر شبکه آفریقایی اسلام تی وی،‌ از شبکه پرس تی وی بازدید کرد و گفت: پرس تی وی یکی از شبکه های خبری توانمند و تأثیرگذار در دنیای رسانه ها است./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.