جمعیت ایثارگران در جهت کاهش تنش سکوت اختیار می کند/ ارسال نامه به سران سه قوه

۱۷م آذر ،

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اظهار داشت: جمعیت ایثارگران نسبت به بعضی رفتارهای مسئولان، در جهت کاهش تنش در سطح جامعه سکوت پیشه می‌کند و باید بر ایجاد آرامش در کشور تلاش کرد.

احمد نجابت در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه‌خبرنگاران،در رابطه با انتقادات مسئولان در تریبون‌ها اظهار داشت: مقام معظم رهبری تأکید کردند که سران قوا، نیروهای انقلاب اختلاف نظرهای خود را به تریبون‌ها نکشانند و مسئولان باید در صدد عملکرد به فرمایشات رهبری برآیند.

عضو جمعیت ایثارگران با بیان اینکه این جمعیت در مسیر نظر رهبری حرکت می‌کند، تصریح کرد: در صورت لزوم دبیرکل جبهه، نامه بسیار محترمانه و در بعضی مواقع محرمانه را خدمت سران و مسئولان ارسال می‌کند.

وی با اشاره به سکوت جمعیت ایثارگران نسبت به بعضی رفتارهای مسئولان، در جهت کاهش تنش در سطح جامعه افزود: مشکلات جامعه ما مسائل معیشتی، اقتصادی و فرهنگی است، اگر بخواهیم صرفا اشخاص را برای حل مشکلات مورد نقد قرار دهیم روش درستی نیست و  در نامه‌های محرمانه‌ای که به مسئولان ارسال می‌کنیم این نکات را گوشزد کرده و تأکید می‌کنیم این اشکالات وجود دارند اما در حال حاضر باید بر ایجاد آرامش در کشور تلاش کرد.

نجابت با ذکر این مطلب که مقام معظم رهبری فرمودند اگر کسی بخواهد احساسات مردم را از اکنون تا زمان انتخابات تحریک کند قطعا خیانت کرده است، تصریح کرد: تنش‌آفرینی و جدل‌های سیاسی راه به جایی نمی برد و اگر گروه‌ها، احزاب و اشخاص در رابطه با عملکرد سران سه قوه سکوت کنند به سوی وحدت گام برمی‌داریم.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران بیان کرد: در جلسه هفته آینده جمعیت ایثارگران موضوعات مهم روز از جمله اصلاح قانون انتخابات مسائل مربوط به سران سه قوه را پی‌می‌گیریم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.