جمعیت فداییان اسلام کاندیدا ندارد و از کاندیدای دیگران هم حمایت نمی‌کند

ایران > انتخابات
دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام با بیان اینکه انتخاب اصلح در صلاحیت هیچ کس نیست، گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری نه کاندیدا معرفی می‌کنیم و نه از دیگر کاندیداها حمایت می‌کنیم.

مهر نوشت: محمد مهدی عبدخدائی در مورد برنامه انتخاباتی جمعیت فدائیان انقلاب اسلام گفت: این جمعیت نه کاندیدا معرفی می‌کند و نه از دیگر کاندیداها حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه انتخاب اصلح در صلاحیت هیچ کس نیست افزود: تشخیص درست تنها برعهده مکلف است و مردم خود باید در این زمینه تصمیم بگیرند.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام، تیم همراه را در انتخاب کاندیدای اصلح موثر دانست و گفت: هر چند یک کاندیدایی دارای سابقه و تجربه باشد اما اگر تیم همراه قوی، تحصیل کرده و متشکل از افراد نخبه نداشته باشد؛ وی کاندیدای مطلوب نیست.

عبدخدایی خاطرنشان کرد: جمعیت فدائیان تنها به تشویق و ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات خواهد پرداخت.

جمعیت فدائیان اسلام یک گروه مبارز انقلابی مسلحانه در ایران بود که در دهه ۱۳۲۰، به رهبری شهید مجتبی نواب صفوی با هدف برقراری حکومت اسلامی تشکیل شد.

با پیروزی انقلاب، بازماندگان این جمعیت، فعالیت کم‌رنگی را آغاز و نشریه‌ای به نام “منشور برادری” منتشر کردند؛ اما این فعالیت‌ها جایگاه چندانی در معادلات سیاسی کشور نیافت. تا اینکه جمعیت فدائیان اسلام در آبان ماه ۱۳۹۰ با صدور بیانیه‌ای فعالیت خود را از سر گرفت.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.