جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر آماده ارایه خدمات به همه جوانان ایرانی است

‘حسین اسماعیلی’ روز چهارشنبه در گردهمایی کانون های جوانان شهر تهران که در برج میلاد برگزار شد، افزود: جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر تلاش می کند علاوه بر تحت پوشش قرار دادن فرزندان خانواده های معزز شهدا و ایثارگر، جوانان دیگر را از تمام نقاط کشور به عنوان عضوی از این مجموعه بپذیرد.

وی با بیان اینکه پدران فرزندان شاهد و ایثارگر برای فراهم کردن نشاط و امنیت ملت از جان خود گذشته اند، گفت: ما نیز تلاش می کنیم تا بسترهای مناسب را برای فعالیت های جوانان کشور با امکانات موجود فراهم کنیم.

دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر افزود: اعضای این جمعیت نه تنها در تهران بلکه در همه استان ها، فعال بوده و از حضور تمام جوانان پرتلاش در عرصه های فرهنگی و اجتماعی، حمایت می کند.

اسماعیلی گفت: جوانانی که به تالیف کتاب علاقه دارند می توانند چاپ و توزیع آن را به این جمعیت سپرده و از مشورت کارگروه این جمعیت بهره مند شوند.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه بین جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر با دبیرکل کانون های محلات شهر تهران نیز افزود: براساس این تفاهم نامه قرار است ما از تمام جوانان در حوزه های سایبری و رسانه ای که دارای تحصیلات عالی هستند بهره مند شویم.

دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر ادامه داد: این جمعیت حتی از افرادی که علاقمند به عکاسی نیز هستند حمایت کرده و تلاش می کند تا همه زمینه های لازم را برای حضور این افراد و به نمایش گذاشتن توانمندی و استعدادهایشان فراهم کند.

جمعیت فرزندان شاهد و ایثار در تهران میدان فاطمی، خیابان ششم، خیابان خجسته پلاک ۱۰ واقع است و شماره تلفن ۸۸۹۷۵۰۴۰ پاسخگوی علاقه مندان خواهد بود.

گردهمایی کانون های جوانان محلات شهر تهران با حضور جمعی از مسوولان شهرداری تهران و ۲۰۰ جوان از خانواده شهدا و ایثارگر امروز چهارشنبه برگزار شد.

اجتمام**۹۱۳۴/۹۱۸۵ ** ۱۵۶۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۴۰۸۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.