جمعی از آزادگان نیروی زمینی ارتش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر مراسم تقدیر از آزادگان نیروی زمینی ارتش به مناسبت فرا رسیدن ۲۶ مرداد ماه سالگرد ورود آزادگان به کشورمان شامگاه پنجشنبه با حضور امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، جمعی از فرماندهان ارشد این نیرو و ۵۲ آزاده نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

در این مراسم که در سالن همایشهای اداره مهندسی و ساختمان و تاسیسات نیروی زمینی ارتش برگزار شد با اهدای هدایایی از آزادگان تقدیر شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در این مراسم با بیان اینکه جانبازان و آزادگان سرافراز کشورمان سالهای بسیار سختی را همراه با فشار و ظلم در زندان های رژیم بعثی عراق گذراندند، افزود:  آزادگان عزیز از جمله کسانی هستند که وقتی کشور مورد تعرض دشمن بعث قرار گرفت، با پایداری استقامت و بردباری خود، نشان دادند که اقتدار سرباز مسلمان در جبهه‌ها چگونه است.

 امیر پوردستان به رشادت‌های رزمندگان در دوران اسارت اشاره و تصریح کرد: ایثارگران همانگونه که در جبهه‌ها پایبندی خود را به انقلاب و امام(ره) نشان دادند، در دوران اسارت و در زندان‌های مخوف رژیم بعثی عراق همان اقتدار، صلابت و توانمندی را حفظ کردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه این نیرو با داشتن بیش از ۲۳ هزار آزاده سرافراز، وفاداری خود را به نظام ولایتمدار جمهوری اسلامی به اثبات رساند، آزادگان را الگوی آزادگی و ایثار خواند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.