جمع‌آوری صدقات برای سلامتی امام زمان(عج) در دهه محرم توسط کمیته امداد

۰۶م آذر ،

2-826.jpg

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با توجه به ضایعه‌ای که در دهه محرم برای امام حسین (ع) رخ داده است، پرداختن صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) در این دهه مرسوم است و کمیته امداد اقدام به جمع‌آوری این صدقات می‌کند.

سعید ستاری در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر لزوم حضور مددجویان در هیات‌های مذهبی و تکایا و بهره‌برداری از فضای معنوی و همچنین اطعام آنها تاکید کرد.

وی افزود: در این ماه هیات‌های مذهبی و هیات امناهای مساجد نسبت به توزیع ارزاق و غذاهای نذری میان خانواده‌های مددجو اقدام می‌کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به برگزاری طرح “صلاح” در این ماه عنوان کرد: در این طرح با استفاده از روحانیون در منازل مددجویان، مراسم عزاداری برای امام حسین (ع) برگزار می‌شود و بدین ترتیب منزلت اجتماعی مددجو ارتقا یافته و معنویات در فضای خانه آنها حاکم می‌شود.

به گفته ستاری، کمیته امداد امام خمینی (ره) در این دهه مردم را برای اعطای صدقه در قالب گوسفند قربانی تشویق کرد و گفت: نذورات حاصل از این امر میان فقرا و نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.