جمع‌ آوری ایستگاه های صلواتی

۰۱م آذر ،

رییس پلیس ترافیک کشور گفت: پیرو توافقی که با شهرداری شد، پلیس با هیئت های عزاداری و ایستگاههای صلواتی که سبب اختلال در تردد خودرو ها شوند برخورد می کند.
خبرگزاری ایلنا: رییس پلیس ترافیک کشور گفت: پیرو توافقی که با شهرداری شد، پلیس با هیئت های عزاداری و ایستگاههای صلواتی که سبب اختلال در تردد خودرو ها شوند برخورد می کند.

محسن مهرایی رییس پلیس ترافیک کشور در ارتباط با کنترل هیئت های عزاداری و جلوگیری از ایجاد ترافیک توسط آنها گفت: در شهرهای بزرگ و به طور ویژه در تهران تمهیدات لازم اندیشیده شده است و پیش بینی های لازم برای جلوگیری از ترافیک توسط هیئت ها شده است.

وی ادامه داد: پیرو توافقی که با شهرداری شد استگاههای صلواتی که سبب اختلال در تردد خودروها می‌شوند باید جمع آوری شده و پلیس با هیئتها و ایستگاههای صلواتی که برای تردد مردم مشکل ایجاد کند برخورد می کند.

وی با اشاره به اینکه بی توجهی بعضی از ایستگاههای صلواتی به تذکرات پلیس سبب بروز مشکل می‌شود ادامه داد: ایستگاهها باید رو به پیاده رو باشند و وقتی ایستگاه صلواتی رو به خیابان باشد طبیعتا اختلال ایجاد خواهد کرد.

مهرایی گفت: تجهیزات و تسهیلات لازم در اختیار هیئت ها قرار داده شده است و هیئت موظف می باشند پلیس یار به همراه خود داشته باشند و پلیس یار باید در چهاراه ها و معابر پر تردد توجه بیشتری داشته باشد.

رییس پلیس ترافیک اظهار داشت: رعایت قوانین و مقررات به کرات توسط پلیس تذکر داده شده است اما بعضی از هیئات توجه نمی کنند و سردار مومنی نیز در تشریح طرح محرم مسائل لازم را مطرح کردند که امیدوارم با رعایت هیئت ها با مشکلات کمتری در زمینه بروز ترافیک مواجه شوم.

وی افزود: بانیان هیئات باید توجه کنند که هم نباید سبب ایجاد ترافیک شوند و هم باید ایمنی را رعایت کنند که مشکلی برای کسی پیش نیاید.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بعضی اشخاص و راننده ها با تجمع در مقابل ایستگاههای صلواتی و با عدم توجه به تذکرات پلیس در محله ها نیز سبب ایجاد ترافیک شده اند و ما از عزاداران می خواهیم که همه جوانب را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه بعضی اشخاص به این سبب که روزهای تاسوعا و عاشورا در شهرهای خود می باشند گفت: این موضوع سبب شده است که در همه شهرها شاهد بروز ترافیک و حجم بالای تردد خودرو باشیم و این مسئله نیز به اختلال در رفت و آمد منجر می گردد که با رعایت بسیاری از قوانین می توانیم روزهای عزاداری تاسوعا و عاشورا با ترافیک کمتری مواجه باشیم.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۹۹ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: چهارشنبه ۱ آذر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , ایستگاه های صلواتی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.