جمع آوری امضا برای دعوت از خاتمی/محمد شریعتمداری: من اصلاح​طلب اصولگرایم، مستقل آمده​ام و تا آخر هم باقی خواهم ماند

۲۴م دیماه ،

·         محمد خاتمی در جلسه اصلاح طلبان گفته است:” بر خلاف تصور ما، حاکمیت بر مشکلات فائق آمده است و در چنین وضعیتی به سادگی اجازه حضور حداکثری را در انتخابات به ما نخواهد داد.” بر اساس تحلیل خاتمی، نظام تنها اجازه حضور حداقلی را به اصلاح طلبان خواهد داد و گزینه هایی چون عارف، جهانگیری، کواکبیان و مهرعلیزاده هویت واقعی و حداکثری جبهه دوم خرداد نخواهند بود.

·         جمعی از مدیران دولت اصلاحات در حال جمع آوری امضا برای دعوت از محمد خاتمی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری می باشند. در این نامه خطاب به خاتمی آمده است” در این برهه حساس و سرنوشت سازشما به عنوان پرچمدار اصلاحات باید به وظیفه تاریخی خود عمل کنید و با تمام قوا وارد صحنه سیاسی کشور شوید”.

·         سران جبهه اصلاحات از خبر کاندیداتوری محمد شریعتمداری به شدت احساس نگرانی و ناراحتی کرده اند. تعدادی از اصلاح طلبان از وی خواسته اند تمام فعالیت های خود را در چارچوب اجماع اصلاح طلبان متمرکز کند و در صورت توافق اصلاح طلبان روی کاندیدای واحد، وی به نفع این نامزد انتخاباتی کناره گیری کند. شریعتمداری در پاسخ گفته است:” من یک اصلاح طلب اصولگرایم و مستقل آمده ام و تا آخر هم در صحنه رقابت باقی خواهم ماند.”

·         مصطفی پورمحمدی در جلسه ای گفته است:” هنوز تصمیم قطعی برای آمدن نگرفته ام. یکی از انگیزه های من برای کاندیداتوری آن است که احساس می کنم اگر مردم مشکلات کشور را از زبان روحانیت بشنوند به آرامش جامعه کمک می کند.” پور محمدی این را هم گفته که از تخریب ها و حملات جریان فتنه و انحراف باکی ندارم و پاشنه ها را بر کشیده و آماده خدمت به مردم هستم.”

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.