جمع آوری متکدیان و کارتن خوابها در منطقه ۸

شهردار منطقه ۸ از اجرای طرح ضربتی جمع آوری و ساماندهی متکدیان، کارتن خوابها و معتادین پر خطر خیابانی در شرق تهران خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هشت، محمد مهدی شادالوئی با اعلام این مطلب گفت: با هدف کاهش آسیب های  فردی و اجتماعی و پاکسازی محیط شهری از مصادیق آسیب دیدگان و سالم سازی محیط زندگی شهری این طرح در منطقه هشت اجرا می شود.
 
 شهردار منطقه ۸ با اشاره به مشارکت بخشهای مختلف مسئولان شهری و انتظامی در اجرای این طرح افزود: امید است با اجرای این طرح گام موثری در توسعه اجتماعی شهر با پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی برداشته شود.
 
 شادالوئی به شناسایی افراد آسیب دیده اجتماعی در این طرح اشاره کرد وگفت: جمع آوری متکدیان تاثیر به سزایی در کاهش آسیبهای اجتماعی دارد.
 
 وی افزود: مشارکت و همکاری در ریشه‌یابی علل، زمینه‌ها و بسته‌های آسیب اجتماعی، مشارکت و همکاری در ارتقای سطح آگاهی عمومی، مشارکت در شناسایی بموقع افراد در معرض آسیب، حمایت و توانمند‌سازی‌ آسیب دیدگان و حمایت از توسعه فعالیتهای سازمانهای مردم نهاد در حوزه کاهش آسیبهای اجتماعی از جمله اهداف این طرح است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.