جمع آوری ۱۰ امضا برای تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست

۳۰ آبان ،

عضو کمیسیون کشاورزی گفت: حدود ۱۰ امضا برای تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست جمع آوری شده و تعداد دیگری از نمایندگان نیز برای پیگیری این طرح ابراز آمادگی کردند.

علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان این که پرونده تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست هم چنان باز است، گفت: حدود ۱۰ امضا برای تحقیق و تفحص از این سازمان جمع آوری شده و تعداد دیگری از نمایندگان نیز برای پیگیری و امضای این طرح اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به این که این طرح به هیئت‌رئیسه ارائه نشده است، افزود: پس از تکمیل امضاها و تعطیلات مجلس طرح تحقیق و تفحص از محیط‌ زیست تقدیم هیئت‌رئیسه خواهد شد.

عضو کمیسیون کشاورزی با اشاره به این که مهلتی به سازمان محیط زیست برای جبران عملکردش داده شده بود، خاطر نشان کرد: تا این لحظه عملکردی مثبت و قانع کننده برای انجام مطلوب وظایف از سازمان محیط زیست ملاحظه نشده است.

گفتنی است؛ وی پیشتر در تشریح محورهای طرح تحقیق و تفحص از سازمان حفاظت از محیط زیست، عدم توجه به وظایف قانونی در حفاظت از محیط زیست، عدم برخورد با صنایع آلاینده به دلیل برخی ملاحظات، عدم توجه به وظایف قانونی و نقض آن توسط سازمان محیط زیست و ارائه گزارشات دوپهلو و غیرکارشناسی را عنوان کرده بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.