جمع آوری ۶۵ امضا برای استیضاح وزیر کشور/استیضاح لزوما iبه معنای برکناری وزیر نیست

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۶۵ امضا برای استیضاح وزیر کشور از نماینگان مجلس جمع آوری شده است.

حسین گروسی نماینده مردم شهریار و ملارد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره iبه استیضاح وزیر کشور گفت: تا iبه حال بیش از ۶۵ امضا برای استیضاح وزیر کشور از نماینگان مجلس جمع آوری شده است.

وی افزود: سوال و حتی استیضاح وزرا باید تا ماه  پایانی دولت نیز  مهم باشد چراکه  اگر قرار است در بحث‌های اقتصادی و مدیریتی فعال‌تر عمل کنیم نباید چشمان خود را iبه سوء مدیریت‌ها ببندیم لذا در شرایط فعلی حتی یک تصمیم درست می‌تواند اوضاع اقتصادی و مدیریتی کشور را در مسیر صحیحی قرار دهد.

وی افزود: نمی‌شود iبه سبب اینکه مدت وقت کوتاهی از عمر دولت فعلی باقی مانده، بگویم که نباید طرح سوال و استیضاح از وزیر را مطرح کنیم چراکه برای یک‌ماه سریعتر جلوی یک اشتباه را گرفتن نیز تاثیر مهمی دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره iبه طرح استیضاح وزیر ورزش که چندی پیش عملیاتی نشد، اظهار داشت: در موقعیت‌های حساس اقتصادی و مدیریتی نمایندگان نباید طرح سوال از وزیر ورزش را مقدم‌تر از وزیر اقتصاد می‌دانستند چراکه طرح استیضاح وزیر ورزش iبه جای وزیر اقتصاد نشا‌دهنده این است که مجلس برداشت صحیحی از وضعیت معیشتی مردم ندارد.

گروسی در ادامه تصریح کرد: استیضاح لزوما iبه معنای برکناری وزیر نیست و نباید طرح سوال و یا استیضاح تقابل با دولت محسوب شود چراکه نمایندگان تنها در صورتی استیضاح را مطرح می‌کنند که iبه تذکر و سوال توجه نشده است.

وی افزود: درصورتیکه که وزرا iبه تذکر نمایندگان توجه کرده و مشکلات را از بین ببرند، هیچ استیضاحی مطرح نخواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.