جمع بندی پروژه ریسک عملیاتی بانک کارآفرین

۲۴م دیماه ،

بینا- نشست جمع بندی پروژه ریسک عملیاتی بانک کارآفرین با حضور مقام محترم مدیریت عامل، معاونان، مدیران و  مسوولان بخش مدیریت امور ریسک و کنترل بانک برگزار شد.
به گزارش بینا، در ابتدای این جلسه ایمان نوربخش،مدیر امور ریسک و کنترل بانک، گزارشی از روند اجرای پروژه ریسک عملیاتی در بانک ارائه و از حمایت های مدیرعامل محترم و همراهی مدیران ارشد بانک در اجرای این پروژه مهم و تاثیرگذار قدردانی کرد.
در ادامه این نشست اسد جعفری،مدیر پروژه ریسک عملیاتی با تحلیل و بررسی روند بروز ریسک های عملیاتی در بخش های مختلف بانک کارآفرین گفت
ما در ارزیابی های خود اثرات ریسک ها و نحوه مدیریت آنها را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که اگر کنترل های لازم  در فواصل زمانی مختلف صورت نگیرد ما با پسماندهای حاصل از ریسک ها مواجه خواهیم شد.
وی ادامه داد:یکی دیگر از اقداماتی که می تواند از بروز ریسک های عملیاتی جلوگیری کند توجه به این نکته است که باید شرح وظایف بانک را به صورت جزئی مشخص کنیم و با ارائه طرح های عملیاتی و اجرای سیاست های بانک به مدیریت مشکلات حاصل از این روند بپردازیم.
به گفته جعفری با ارزیابی و مدیریت روند بروز ریسک های عملیاتی می توان از تکرار مجدد این پدیده جلوگیری کرد.
مدیر پروژه ریسک عملیاتی بانک کارآفرین دربارهٔ دلایل بروز و ظهور مشکلات ناشی از ریسک های عملیاتی گفت : از جمله دلایل بروز چنین مشکلاتی ارزیابی نشدن مناسب وثیقه های بانکی و یا شرکت هایی است که از مزایای تسهیلات بانکی برخوردار شده اند.
اسدی افزود: البته ممکن است سلامت روند انجام کار نیز تماما رعایت شده باشد اما مشتری مورد نظر به لحاظ اخلاق کسب و کار با مشکلاتی همراه باشد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.