جمهوری اسلامی ایران همواره خواستار جهانی عاری از سلاح هسته‌ای و کشتار جمعی بوده است

فروردین ۱۴۰۳

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در هیچ سیاستی به دنبال سلاح هسته‌ای و شیمیایی نیست، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره خواستار جهانی عاری از سلاح هسته‌ای و کشتار جمعی بوده است.

محمد‌حسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سخنان نتانیاهو اول وزیر رژیم صهیونیستی گفت: دکترین دفاعی ایران دکترینی است که به هیچ وجه در صدد استفاده از سلاح‌های شیمیایی، بیولوژیک و یا هسته‌ای نیست.

وی با بیان این مطلب که دکترین دفاعی ما مردم می باشند، ادامه داد: بزرگترین پشتوانه دفاعی ما ملت بوده و ما اعتقاد داریم هرگونه استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی در دنیا محکوم است.

آصفری تصریح کرد: مطمئنا اگر استفاده از سلاح هسته‌ای کارساز بود، آمریکایی‌ها و یا رژیم غاصب صهیونیستی که بزرگترین زراد‌خانه‌های سلاح هسته‌ای را دارند، می‌توانستند در مقابل فلسطین بیاستند نه اینکه روز به روز شاهد عقب‌نشینی آنها باشیم.
 
وی تاکید کرد: امروز در دنیا موضوعاتی مثل سلاح هسته‌ای کاربرد ندارد و به عنوان یک تهدید برای کشور مدعی قلمداد می‌شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در هیچ سیاستی به دنبال سلاح هسته‌ای و شیمیایی نبوده و نیست و همانطور که گفته‌ایم خواستار جهانی عاری از سلاح هسته‌ای و کشتار جمعی هستیم.

آصفری در پایان خاطرنشان کرد: این استراتژی در سطح کلان در کشور ما وجود دارد و برای تحقق بیشتر این مسئله در دنیا تلاش می‌کنیم.

گفتنی است بنیامین نتانیاهو اول وزیر رژیم صهیونیستی ضمن متهم کردن دولت سوریه به استفاده از سلاح شیمیایی علیه مردم این کشور، مدعی شده ایران از سوریه به عنوان یک محوطه آزمایش استفاده می‌کند(!).

همچنین قابل ذکر است نتانیاهو مدعی شده این وقایع بار دیگر ثابت می‌کند که ما نباید اجازه دهیم خطرناک‌ترین رژیم‌های دنیا به خطرناک‌ترین سلاح‌های دنیا دست پیدا کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.