جمهوری اسلامی ظرفیت مقابله با فشارهای دشمنان را دارد/ملت ایران پیروز نبرد اقتصادی هستند

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت:‌ با اوج گرفتن بیداری اسلامی در منطقه دشمنان نظام اسلامی، از تاکتیک حربه اقتصادی علیه کشورمان استفاده می‌کنند.

محمد علی شایسته‌نیا  در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با اشاره به حربه اقتصادی دشمنان علیه کشورمان، گفت: با اوج گرفتن بیداری اسلامی در منطقه دشمنان نظام اسلامی، از تاکتیک حربه اقتصادی علیه کشورمان استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: جمهور اسلامی تجربه ۸ سال دفاع مقدس را در کارنامه خود دارد و در مقابل زورگویی‌های نظام استکبار کوتاه نخواهد آمد.

شایسته‌نیا تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با تمام امکانات و ظرفیت‌های خود سعی در تحمیل فشارهای اقتصادی به  کشورمان دارند اما جمهوری اسلامی ظرفیت‌های بزرگی را برای مقابله با این فشارها دارد.

 عضو جامعه اسلامی مهندسین اظهار داشت: هماهنگی و تدبیر به صورت حداکثری می‌تواند محدودیت‌های دشمنان را بی‌اثر کند.

شایسته‌نیا با اشاره به اینکه نمی‌توان به طور کامل مشکلات اقتصادی را به عهده دستگاه‌های دولتی گذاشت، تصریح کرد: نباید سهم فشارهای خارجی در افزایش قیمت ارز را نادیده گرفت، و دستگاه‌های مسئول باید هماهنگی بیشتری با یکدیگر داشته باشند تا از نامناسب شدن فضای اقتصادی و کسب و کار در کشور جلوگیری کنند.

عضو جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به راحتی می‌تواند این دوره را پشت سر بگذارد، خاطر نشان کرد: با هماهنگی و اقدامات کارشناسانه، توجیه مردم و  تعریف یک فضای اقتصاد مقاومتی می‌توانیم دوره فشار را پشت سر بگذاریم و روسیاهی این نبرد اقتصادی برای دشمنان نظام و دولت‌های استکباری باقی می‌ماند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.