جمهوری اسلامی در صورت ایجاد مشکل برای زائران ربوده شده مقابله به مثل می‌کند

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی در صورت ایجاد هر گونه صدمه به زائران ایرانی، منافع کشورهای دخیل در این امر را به خطر می‌اندازد.

مسعود میر کاظمی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ربوده شدن ۴۸ زائر ایرانی در سوریه، گفت: باید به تروریست‌هایی که ۴۸ زائر ایرانی را ربودند هشدار داد که جمهوری اسلامی قادر است منافع کشورهایی را که در این امر به ربایندگان کمک کرده‌اند را به خطر انداخته و با آن مقابله به مثل کند.

وی در ادامه تصریح کرد: وزارت امور خارجه با جدیت وضعیت این ۴۸ زائر ایرانی را پیکیری می‌کند و این به نفع کشورهای دخیل است تا موضوع زائران را به سرعت حل و فصل کند.

*
اجلاس تهران نشانگر تاثیرگذاری ایران در معادلات جهانی

میرکاظمی همچنین با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران گفت: در زمانی که غرب در تلاش است تا جمهوری اسلامی را به انزوا بکشاند و مرتب اعلام می‌کند که ایران اکنون کشوری منزوی است، چنین نشستی می‌تواند نمایشگر حضور فعال ایران در عرصه جهانی باشد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی به موضوعاتی که در اجلاس مطرح می‌شود، اشاره کرد و گفت:  بیداری اسلامی و وضعیت کنونی سوریه از موارد مورد علاقه جمهوری اسلامی برای بحث و بررسی در این اجلاس است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.