جناح‌‌بندی‌ سیاسی باید منجر به تولید خِرد جمعی در جامعه شود

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: جناح‌‌بندی‌های سیاسی در کشور را باید به فضایی برسانیم که نهایتا برای نظام تولید خرد جمعی کند و آن خرد جمعی را همه باید اجرا کنیم.

“منصور حقیقت‌پور” عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمان باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت در رابطه با این موضوع که نباید جامعه را دوقطبی کرد، اظهار داشت: در حال حاضر خیلی از مواقع تصمیم‌گیری‌ها براساس قطب‌بندی‌های سیاسی است که این نوع تصمیم‌گیری درست نیست.
 
وی ادامه داد: لازم می‌دانم که در جامعه ما باید هم‌افزایی اصولی وجود داشته باشد و نیازمند به هم افزایی هستیم تا بتوانیم مشکلات جدی اقتصادی کشور را حل کنیم.   
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: شاید دو نوع دیدگاه اقتصادی وجود داشته باشد، مشکلی در این رابطه نیست اما دو دیدگاه اقتصادی باید با مذاکره به یک راهکار برسند و سیاسی اقدام نکنند، دست به دست هم دهند و مشکل نظام را حل کنند.   
 
حقیقت‌پور افزود: همچنان شاهد جناح‌های مختلف سیاسی در مملکت هستیم،  نظام سلامت را در بودجه سال ۹۳ شاهد بودیم مجلس با دولت، تمام دستگاه‌ها و جناح‌های سیاسی رای دادند و کمک کردند در حال حاضر مقام معظم رهبری نیز اظهار رضایت جدی در این موضوع داشتند.   
 
وی تصریح کرد:جناح‌‌بندی‌های سیاسی در کشور را باید به فضایی برسانیم که نهایتا برای نظام تولید خرد جمعی کند و آن خرد جمعی را همه باید اجرا کنیم.   
 
حقیقت‌پور اظهار داشت: همه ما باید به یک خرد جمعی برسیم و تلاش کنیم برای اجرای فعالیت‌ها، در غیر این صورت هر شخصی بخواهد دنبال جناح بندی باشد نتایج فعالیت‌های ما به ثمر نخواهد نشست.   
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما نیازمند هم افزایی هستیم تا بتوانیم افکار و اندیشه‌های خود را با مشورت یکدیگر به نتیجه برسانیم، تا بتوانیم برای مسائل و مشکلات کشورمان راهگشا باشیم.   
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.