جنایات علیه شیعیان به دلیل ترس از گسترش اسلام است

اردیبهشت ۱۴۰۳

تکرار/ سردار نقدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جنایات اخیر علیه شیعیان در مصر گفت: اسلام منادی عدالت است‌ و دشمنان ما از عدالت می‌ترسند،‌ چرا که عدالت ضداستکبار است و لذا دشمنان تلاش دارند که مانع از گسترش اسلام شوند.

سردار “محمدرضا نقدی” در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران دربارهٔ جنایات اخیر علیه شیعیان در مصر گفت: روزانه جمعیت بسیاری از مردم جهان به اسلام و شیعیان گرایش پیدا می‌کنند و دنیای استکبار از آثار آن‌ وحشت می‌کند؛ مساجد روز به روز اضافه می‌شود و اجتماعات اسلامی و علاقه مردم به اسلام افزایش می‌یابد. 
 
وی افزود: دشمنان می‌دانند که اسلام منادی عدالت است‌، آن‌ها از عدالت می‌ترسند،‌ عدالت ضداستکبار است و لذا دشمنان تلاش دارند که از این رشد ممانعت کنند. 
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: یک راه دشمنان برای ممانعت از این گرایش به اسلام، ترویج فساد و بی‌بندوباری و گرایش به مشروبات الکلی و مواد مخدر و از بین بردن نسل‌ها، شبکه‌های ماهواره‌ای و شبهه‌افکنی‌های دینی است که باز هم می‌بینند این جواب نمی‌دهد. 
 
سردار نقدی تصریح کرد: مهم‌ترین کاری که برای دشمنان اثربخش‌تر است، تفرقه‌افکنی میان مسلمانان و از بین بردن مسلمانان به دست همدیگر بوده و هر کس کار زشت‌تری در این دعوا انجام داد آن‌را به اسم اسلام می‌گذارند و در دنیا به نام اسلام تبلیغ می‌کنند تا مانع از عشق و علاقه‌ای به وجود آمده نسبت به اسلام شود. 
 
وی با بیان این که ما از ابتدای انقلاب اسلامی منادی وحدت بوده‌ایم، گفت: ما شرط پیروزی خود را وحدت می‌دانیم و تا آخر هم این خط را ادامه می‌دهیم، حتی اگر هر هزینه‌ای داشته باشد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: بسیاری از شیعیان در عراق با بمب‌های دشمنان کشته‌ شدند ولی شیعیان با هوشیاری خود دست به عمل متقابل نزده‌اند، چرا که آن‌ها می‌دانند اینگونه کارها از سوی اهل سنت صورت نگرفته است، بلکه کار کسانی است که نه شیعه و نه سنی بوده و در حقیقت دشمن اسلام می باشند. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.