جنایت تروریست‌های خونخوار در بلوچستان چهره اهریمنی دشمنان امنیت و وحدت را آشکار ساخت

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

به منظور اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت بزرگداشت یاد و خاطره فرماندهان شهید نیروی زمینی سپاه، یادواره بزرگی همزمان با پنجمین سالگرد شهادت سردار شوشتری، فرمانده قرارگاه قدس و منادی وحدت در جنوب شرق کشور، برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران به منظور اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت بزرگداشت یاد و خاطره فرماندهان شهید نیروی زمینی سپاه، یادواره بزرگی همزمان با پنجمین سالگرد شهادت سردار شوشتری، فرمانده قرارگاه قدس و منادی وحدت در جنوب شرق، برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، روابط عمومی نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: در پنجمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر “نورعلی شوشتری” جانشین نیروی زمینی سپاه و منادی وحدت در جنوب شرق، نیروی زمینی سپاه، بزرگداشت یاد و خاطره فرماندهان شهید نیروی زمینی با حضور شخصیت‌های لشکری، کشوری، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا را برگزار می‌کند تا فریاد عزت و غیرت ملت اسلامی ایران را یک بار دیگر به گوش مزدوران حقیر و پلید استکبار برساند.
 
نیروی زمینی سپاه افزوده است: جنایت تروریست‌های خونخوار در بلوچستان چهره اهریمنی دشمنان امنیت و وحدت را که از سوی سازمان‌های جاسوسی برخی دولت‌های استکباری حمایت می‌شوند بیش از پیش آشکار ساخت.
 
این شهادت مؤمنان فداکاری همچون سردار شجاع و بااخلاص شهید “نورعلی شوشتری” و دیگر فرماندهان شهید نیروی زمینی بود که همت خود را در راستای امنیت و آبادانی کشور گمارده‌ و مخلصانه برای ایجاد وحدت و انسجام ملی تلاش کردند و در نهایت به هدف والای خود که همانا شهادت بود، رسیدند.
 
همان‌گونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره حمله انتحاری در منطقه “پیشین” سیستان و بلوچستان فرمودند: «دشمنان بدانند که این ددمنشی‌ها نخواهد توانست عزم راسخ ملت و مسئولان را در پیمودن راه عزت و افتخار که همان راه اسلام و مبارزه با جنود شیطان است سست کند و به وحدت و همدلی مذاهب و اقوام ایران خدشه وارد شود.»
 
گفتنی است، سردار عراقی جانشین نیروی زمینی سپاه دیروز در نشست خبری اعلام کرد که این یادواره روز دوشنبه ۲۸ مهرماه از ساعت ۹:۳۰ در ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار می‌شود و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.