جنایت تلخ به خاطر یک سگ!

درگیری دسته‌جمعی برای تصاحب یک سگ جنایتی تلخ را رقم زد.

به گزارش بی باک به  نقل ازمهر، در ابتدای جلسه دادگاه که صبح امروز به ریاست قاضی عزیزمحمدی برگزار شد، نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: در این پرونده جعفر ۳۶ ساله متهم به مباشرت در قتل کاظم سرقت مقرون به آزاد و شرکت در نزاع می باشد.

اتهام ۱۷ متهم دیگر این پرونده نیز مشارکت در نزاع و سرقت می باشد. با توجه به دلایل موجود در پرونده برای متهمان تقاضای کیفر قانونی دارم.

سپس پدر مقتول با قرار گرفتن در جایگاه برای قاتل تقاضای قصاص کرد و گفت: من یک دامداری دارم. چند روز قبل از جنایت دایی متهم سگ دامداری را به امانت گرفت و دیگر بازنگرداند درگیری بر سر این موضوع با قتل پسرم پایان یافت.
در ادامه رئیس دادگاه از جعفر خواست به دفاع از خود بپردازد که او با رد اتهاماتش اظهار داشت: زمانیکه برادر مقتول برای گرفتن سگ به سفره خانه دایی من در شهریار رفته بود، در آنجا یک درگیری کوچک رخ داد که خانواده مقتول علیه ما شکایتی را مطرح کردند.

چند روز بعد من به همراه دوستانم برای حل این مشکل به خانه برادر کاظم رفتیم که در آنجا دوستانم با تهدید ۲۰ میلیون تومان پول، چند تخته فرش و مقداری طلا سرقت کردند.

این اتفاقات درگیری اصلی را رقم زد که در جریان آن کاظم به قتل رسید. من هیچ نقشی در این درگیری نداشتم و مرتکب قتل نیز نشدم.

در ادامه دیگر متهمان پرونده با حضور در جایگاه به تشریح روز حادثه و دفاع از خود پرداختند. پس از آخرین دفاعیات متهمان رئیس دادگاه ختم رسیدگی به این پرونده را اعلام کرد و برای صدور حکم همراه ۴ قاضی مستشار وارد شور شدند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.