جنبش عدم تعهد تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی iبه نوار غزه را محکوم کرد

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

به دنبال تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، جنبش عدم تعهد با صدور بیانیه‌ای اقدامات نظامی اخیر علیه مردم فلسطین را قویا محکوم کرد و اقدام قاطع شورای امنیت سازمان ملل متحد در این رابطه را خواستار شد.

به گزارش تفسیری گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در نشست مسافرتای این جنبش در نیویورک که iبه ریاست سفیر و نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل متحد برای بررسی تجاوز اخیر رژیم اسرائیل iبه سرزمین‌های اشغالی برگزار شد، بیانیه‌ای با اجماع تصویب و انتشار یافت، که در آن آمده است: رژیم اسراییل iبه عنوان قدرت اشغالگر یکبار دیگر تهاجم نظامی خود را علیه مردم فلسطین و iبه ویژه در نوار غزه افزایش داده است. دور تازه تجاوز رژیم اسرائیل شامل کشتار فراقانونی، پرتاب ده‌ها موشک و انجام حمله هوایی در غزه منجر iبه کشته و مجروح شدن بسیاری از فلسطینی‌ها از جمله زنان و کودکان شده است. شرایط در بقیه سرزمین‌های اشغالی فلسطین از جمله بیت‌المقدس شرقی نیز iبه واسطه استفاده بی‌رحمانه از نیروی نظامی با هدف ارعاب و ترور شهروندان فلسطینی وخیم‌تر شده است.

جنبش عدم تعهد قویا اقدامات نظامی اخیر علیه مردم فلسطین را محکوم می‌کند و معتقد است تجاوز رژیم اسراییل و توسل آن‌ها iبه زور علیه مردم بی‌دفاع، نیازمند توجه سریع کل جامعه بین‌المللی بوده و اقدام قاطع شورای امنیت سازمان ملل iبه عنوان مسوول حفظ صلح و امنیت بین‌المللی را می‌طلبد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.