جنبش عدم تعهد توانایی برخورد با تحریم و فشار زورگویان را دارد

رهبر معظم انقلاب در دیدار با رییس جمهور گینه بیسائو:

جنبش عدم تعهد توانایی برخورد با تحریم و فشار زورگویان را دارد

جام جم آنلاین: رهبر معظم انقلاب با تأکید بر اینکه لازمه همکاریهای گسترده در چارچوب جنبش عدم تعهد، ایجاد ساز و کارهای اجرایی قوی است، افزودند: قدرتهای سلطه گر تلاش دارند تا اینگونه القاء کنند که هرگونه ایستادگی در برابر آنها غیرممکن است اما اعضای جنبش عدم تعهد می توانند خلاف این القائات را اثبات کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز (شنبه) در دیدار آقای سریفو ناماژو رییس جمهور گینه بیسائو، جنبش عدم تعهد را ظرفیت بسیار خوبی برای انواع همکاریهای میان اعضاء، دانستند و گفتند: اگر اعضای این جنبش، همکاریهای گسترده ای را در چارچوب جنبش عدم تعهد تدوین کنند، تلاش قدرتهای زورگو برای تحریم و فشار بر کشورهای مستقل از بین خواهد رفت.

ایشان با تأکید بر اینکه لازمه همکاریهای گسترده در چارچوب جنبش عدم تعهد، ایجاد ساز و کارهای اجرایی قوی است، افزودند: قدرتهای سلطه گر تلاش دارند تا اینگونه القاء کنند که هرگونه ایستادگی در برابر آنها غیرممکن است اما اعضای جنبش عدم تعهد می توانند خلاف این القائات را اثبات کنند.

آقای سریفو ناماژو رییس جمهور گینه بیسائو نیز در این دیدار بر تمایل کشورش برای گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف تأکید کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.