جنبش قضات حامی مصر اظهارات رئیس کانون قضات علیه رئیس جمهور را محکوم کرد

جمعه ۲۳ تیر – ۱۲:۵۶:۴۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

جنبش قضات حامی مصر اظهارات رئیس کانون قضات علیه رئیس جمهور این کشور را محکوم کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازشبکه خبری العالم، جنبش قضات حامی مصر، سخنان رئیس کانون قضات را که در آن رئیس جمهور و نهاد ریاست جمهوری به شدت هدف حمله قرار گرفته است محکوم کرد.
اسلام ابوالمجد خبرنگار شبکه العالم در قاهره در گزارشی با اشاره به آثار منفی سخنان احمد الزند رئیس کانون قضات مصر علیه محمد مرسی رئیس جمهور مصر که به حد اهانت رسیده است گفت وی علاوه بر سخنان اهانت آمیز خود قضات را تحریک کرد دست از کار بکشند و همین امر جنبش قضات حامی مصر را وادار به واکنش کرد.
محمد عوض رئیس دادگاه کیفری اسکندریه در واکنش به این سخنان، رئیس کانون قضات را به تحریک آشکار قضات به انکار عدالت متهم کرد و افزود این کار جرم است و در قانون برای آن مجازات در نظر گرفته شده است. همچنین دیگر اعضای جنبش قضات حامی مصر نیز سخنان رئیس کانون قضات را اشتباهی نابخشودنی دانستند. در ادامه گزارش آمده است اعضای جنبش قضات حامی مصر از اعضای هیأت های قضایی خواستند در این لحظات حساس که مصر در آن قرار دارد با یکدیگر متحد باشند و برای استقلال تلاش کنند.این جنبش بر ضرورت از سرگیری فعالیت همه موسسه های کشور و دادن اختیارات کامل به رئیس جمهور تاکید کرد.
این جنبش همچنین احترام به قانون و استقلال دستگاه قضایی مصر را خواستار شد و تاکید کرد این هدف تنها در صورتی تحقق می یابد که همه اختیارات به رئیس جمهور کشور داده شود.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۳۱۲۵۶۴۹۱۱۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.