جنبش ما در حمایت از “محسن رضایی” آغاز به کار کرد

۲۱اردیبهشت،

جنبش ما کمپین حمایت از “محسن رضایی”، با ریاست گیل‌آبادی فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

 به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، “شهرام گیل‌آبادی” رئیس “جنبش ما” در نشست خبری کمپین حامیان “محسن رضایی” با اشاره به اینکه رفع مشکلات کشور در دو حوزه فرهنگی و اقتصادی در شرایط فعلی ضرورت دارد؛ گفت: متأسفانه سیاسیون کشور در حال حاضر خود را در مقابل مردم قرار داده‌اند موضوعی که هیچگاه امام(ره) و مقام معظم رهبری با آن موافقت ندارند.

وی افزود: جنبش یک میلیون امضا با یک بلوغ فکری سعی دارد با شکل‌گیری یک حلقه اجتماعی در راستای کارآمدی سربلندی ملت مسیر خود را طی کند.

گیل‌آبادی تأکید کرد: این جنبش صرفا در محوریت کار تبلیغاتی فعالیت خود را آغاز نکرده است بطوری که ما شاهد هستیم از بسیاری از اشخاصی که در این جنبش حضور پیدا کرده‌اند به عنوان نخبگان کشور محسوب می‌شوند و دارای سطح عالی تحصیلات می باشند.

رئیس جنبش ما دربارهٔ اهداف “محسن رضایی” در تحقق سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ اظهار داشت: محسن رضایی بعنوان یک شخصیت برنامه‌محور و قانونگرا همواره در چشم انداز توسعه تأکید داشته است و به طور حتم در دولتش این موضوع بر مولفه‌های موجود در این سند توجه خواهد داشت. 

گیل آبادی تصریح کرد: جنبش ما یک کمپین تبلیغاتی است اما برنامه‌ها و اولویت‌های کاری خود را در حمایت از محسن رضایی قرار داده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.