جنتی: ممکن است پدرم با دیدن عکس من و آقای هاشمی ناراحت شوند

جنتی: ممکن است پدرم با دیدن عکس من و آقای هاشمی ناراحت شوند

 علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تفاوت میان نگاه آیت‌ الله احمد جنتی و ایشان در حوزه فرهنگ و هنر و همچنین ارتباط با آیت الله هاشمی رفسنجانی توضیح داد.
بخشی از گفتگو با وزیر ارشاد در ادامه می آید:

به گزارش سایت خبری ممتاز نیوز:میان نگاه آیت‌الله احمد جنتی و دکتر علی جنتی در حوزه فرهنگ و هنر قطعا تفاوت‌هایی وجود دارد. شما در دولت آقای روحانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هستید. موضوع هنر معمولا مورد انتقاد پدر است. ضمن اینکه در کنار فردی همچون آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی قرار می‌گیرید و در مراسم رونمایی کتاب‌شان شرکت می‌کنید و عکس هم می‌گیرید. درحالی‌که آقای جنتی بزرگ با آقای هاشمی زاویه دارند. به‌طورکلی در زندگی شخصی‌تان در این زمینه‌ها با پدرتان دچار چالش نمی‌شوید؟

خیر. روابط عاطفی‌مان بسیار خوب و مبتنی بر احترام است. بنده سعی می‌کنم مباحثی که وجود دارد را در محیط بسیار صمیمانه و همراه با احترام و بدون چالش با ایشان مطرح کنم.خوشبختانه ایشان هم این باور را دارند که اختلاف نظر و دیدگاه فقط یک اختلاف سلیقه است نه اینکه احساس کنند انحرافی در کار وجود دارد. ایشان از دیدن عکس شما کنار آقای رفسنجانی ناراحت نمی‌شوند؟ ممکن است از این امر ناراحت باشند اما تابه‌حال این ناراحتی را به بنده ابراز نکرده‌اند.

تاریخ انتشار خبر: ۶ August 2016 | 6:16 am
باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.