جنجال عجیب بازی نساجی و نفت مسجدسلیمان / چاقوی گوگلی به موکت بر تبدیل شد

باشگاه نساجی در خبر جدید خود از موضع قبلی‌اش درخصوص پرتاب چاقو در جریان دیدار با نفت مسجد سلیمان عقب‌نشینی کرد.

جنجال عجیب بازی نساجی و نفت مسجدسلیمان / چاقوی گوگلی به موکت بر تبدیل شد

به گزارش ممتاز نیوز، بازی نساجی و نفت مسجدسلیمان که با تساوی همراه بود، جنجال‌های عجیبی داشت و در متن آن گوگل نیز دخیل بود.

روابط عمومی نساجی ابتدا در کانال اطلاع‌رسانی باشگاه مدعی شد به سمت مهرداد عبدی بازیکن این تیم در جریان بازی با نفت مسجدسلیمان چاقو پرتاب شد.

14011215001141_Test_NewPhotoFree

بعد از این پست، پای گوگل به چاقوکشی در مسجدسلیمان باز شد.

نفت مسجدسلیمانی‌ها مدعی شدند با انتشار تصویری از موتور جستجوی گوگل مدعی شدند این تصویر از این موتور جستجو دانلود شده و ارتباطی به بازی ندارد.

photo_2023-03-07_02-15-36

نفتی ها مدعی شدند: سازمان لیگ و فدراسیون باید به این موضوع ورود کند و هیچ کس حق تهمت به هواداران نفت مسجدسلیمان را ندارد.

بعد از افشای تصویر توسط نفت، روابط عمومی نساجی اقدام به تغییر عکس پست کرد و نوشت:

باشگاه نساجی مازندران در خبر جدید خود اعلام کرد: در خبر اقدام شنیع، ارعاب‌انگیز و دون شان ورزش درخصوص پرتاب سلاح سرد به‌سوی بازیکن نساجی در میان زمین چمن و در حین بازی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان، تصویر خبر تزیینی بوده و تصویری اصلی سلاح سرد، تیغ موکت‌بری است که در این مطلب مشاهده می‌کنید.

Capture

بعد از این اتفاق روابط عمومی متنی با مضمون عذر خواهی نوشت:

بی دقتی در انتخاب عکس و سوژه شدن!!!

متاسفانه یک اشتباه از سوی ادمین کانال رسمی باشگاه در عرصه رسانه برای نساجی دردسر ساز شده است و سوژه خبری ساخته برای برخی کانال ها و خبرگزاری های کشوری

مشخص نیست این کانال در اختیار چه شخصی یا اشخاصی قرار دارد و چرا هنوز بعد گذشت چند ماه که از آمدن مهدی یکتا به عنوان مدیر رسانه باشگاه می گذرد توضیحات کانال رسمی تغییری نکرده است و جهت ارتباط با رسانه باشگاه اکانت مدیررسانه سابق  پیشنهاد می شود.

به هر حال بد نیست به همین بهانه تصمیم جدی در ارتباط با وضعیت رسانه ای باشگاه گرفته شود. سال آینده سال مهمی برای نساجی است. جهت اولین حضور باشگاه در رقابتهای آسیایی نیاز است همه قسمتهای باشگاه از مدیریت تا پایین تفکر آسیایی داشته باشند و ارتقا پیدا کنند و هر شخصی توانایی ارتقا سطح را ندارد کنار گذاشته شود.

حالا باید دید این جنجال جدید در لیگ برتر بین دو تیم شمالی و جنوبی کشورمان به کجا خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.