جنجال "پرشورها" در یادگار امام/ دیدار پرسپولیس و تراکتور نیمه‌کاره ماند

تماشاگران تراکتور با پرتاب اشیایی به داخل زمین، باعث توقف دیدار تیم‌شان با تراکتور شدند.

جنجال "پرشورها" در یادگار امام/ دیدار پرسپولیس و تراکتور نیمه‌کاره ماند

به گزارش ممتاز نیوز، تراکتور و پرسپولیس امروز(پنج‌شنبه) در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند؛ دیداری که حواشی زیادی به همراه داشت و چندین بار متوقف شد.

نخستین توقف این دیدار در دقیقه ۳۰ بازی که پرسپولیسی‌ها قصد زدن ضربه کرنر را داشتند اتفاق افتاد که تماشاگران تراکتور با پرتاب بطری و سنگ، مانع از شروع بازی شدند. البته اشیایی که هواداران تراکتور پرتاب کردند در نهایت به یکی از بازیکنان خودشان برخورد کرد تا بازیکن خودشان را مصدوم کرده باشند.

در نیمه دوم حاشیه به اوج خود رسید. در دقیقه ۴۶ این بازی امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس از کوره در رفت و اشیایی که به داخل زمین پرتاب شده بود را به سمت تماشاگران تراکتور پرتاب کرد. همین اتفاق جنجال بزرگی به وجود آورد تا تماشاگران تراکتور با پرتاب بطری و سنگ به داخل زمین منجر به توقف ۱۶ دقیقه‌ای بازی شدند.

در این دقایق نیمکت پرسپولیس و عکاسان به میانه میدان آمدند تا از اشیاء پرتابی هواداران تراکتور در امان بمانند. کاظم محمودی، سرپرست و ارتوئرول سائلام، سرمربی تراکتور هم تلاش کردند تا هواداران تیم‌شان را آرام کنند تا بازی دوباره از سر گرفته شود اما “پرشورها” کوتاه نیامدند تا در نهایت مهدی کیانی، کاپیتان تراکتور وارد عمل شود تا بازی دوباره از سر گرفته شود.

یکی از اتفاقات دیگری که در ۱۶ دقیقه توقف بازی رخ داد، اخراج حامد پاکدل، بازیکن پرسپولیس و مسلمی‌پور، بازیکن تراکتور از زمین بازی بود.

تا پایان این بازی تماشاگران تراکتور به تناوب اشیایی به داخل زمین پرتاب کردند و بازی را تحت‌الشعاع قرار دادند تا این که در دقیقه ۷۲ داور تیم‌ها را از زمین بازی خارج کرد. هم‌چنین پیش از شروع این دیدار، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس به سختی از بین هواداران تراکتور به جایگاه ویژه رفت.

یکی ازنکات عجیب درباره این دیدار، استفاده از تمام ظرفیت ورزشگاه یادگار امام بود در حالی که طبق تصمیم ستاد کرونا، باید فقط ۳۰ درصد بلیت‌فروشی انجام می‌شد.

بازیکنان تراکتور بیش از ۱۰ دقیقه بعد از نیمه‌کاره شدن بازی در اقدامی عجیب در ورزشگاه یادگار امام دور زدند و برای تماشاگران‌شان دست زدند و از آن‌ها تشکر کردند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.