جنرال موتورز حامی مالی جدید منچستر یونایتد

جمعه ۱۲ خرداد – ۱۰:۴۳:۲۵ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-شرکت خودرو سازی جنرال موتورز آمریکا به عنوان حامی مالی جدید تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلیس معرفی شد و قرار است خودروی شورولت جدید تولیدی این شرکت در این تیم تبلیغ شود.
به گزارش آریا به نقل از واحد مرکزی خبر،سوزان داچرتی مدیر اجرایی شرکت شورولت اروپا در این باره گفت:به نظر ما هیچ تیمی در میادین بین المللی فوتبال به اندازه منچستر یونایتد مطرح نیست و زیرا این تیم در حال حاضر ششصد و پنجاه و نه میلیون نفر در جهان طرفدار دارد و این دلیلی است که ما منچستر یونایتد را انتخاب کرده ایم.
جاناتان ریگبی رئیس بخش بازاریابی تیم منچستر یونایتد هم گفت:شرکت جنرال موتورز و خودروی شورولت تولیدی آن مانند تیم منچستر یونایتد بیش از یکصد سال قدمت دارد و همانند تیم منچستر یونایتد این شرکت از آینده خوبی برخوردار است و قصد دارد در جهان خودروسازی یکه تاز باشد.
این اقدام شرکت جنرال موتورز دو هفته پس از تصمیم این شرکت مبنی بر حذف آگهی های تبلیغاتی اش در سایت فیس بوک انجام شد.
شرکت جنرال موتورز به این ترتیب جایگزین شرکت خودرو سازی آ ئو دی می شود که از سال دو هزار و چهار میلادی حامی مالی تیم منچستر یونایتد بود.
قرار است شرکت جنرال موتورز تبلیغات خودرو شورولت خود را بر روی پیراهن،تابلوها،اسکوربورد و نیمکت مربیگری تیم منچستر یونایتد نصب کند.
تیم منچستر یونایتد قرار است در رقابتهای فوتبال چند جانبه در چین در بیست و پنجم ماه جولای با تبلیغات جدید حامی مالی خود در برابر تیم شانگهای شنهووا به میدان برود.
غیر از شرکت جنرال موتورز شرکت بیمه آ او ان(AON)هم یکی دیگر از حامیان تبلیغاتی تیم منچستر یونایتد محسوب می شود که همراه با شرکت( NIKE)سالیانه سی تا چهل میلیون دلار برای تیم منچستر یونایتد درآمد زایی دارند.
هزینه های تبلیغاتی شرکت جنرال موتورز در سال گذشته با پنج ممیز دو دهم درصد به چهار میلیارد و چهارصد و هشتاد میلیون دلار رسید و به نظر می رسد این مبلغ در سال جاری میلادی بدون تغییر باقی بماند.
مدت قرارداد شرکت جنرال موتورز با منچستر یونایتد چهار سال اعلام شده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۱۱۰۴۳۲۵۰۳۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.