جنگ جهانی سوم از پیشگویی تا زمان آغاز جنگ

جنگ جهانی سوم

جنگ جهانی سوم با مشارکت ایالات متحده آمریکا، روسیه، کره شمالی و چین در ۱۳ ماه می ۲۰۱۷ آغاز می شود!

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از منبع خبری اکسپرس، گاراتسیو ویلگاس عارف اهل کشور پرتغال، پیش از این پیش بینی پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا را اعلام نموده بود، این بار وی تاریخ آغاز جنگ جهانی سوم را در اوایل سال جاری پیش بینی نمود.

“ویلگاس” پیش از این، حمله “دونالد ترامپ”، رئیس جمهور آمریکا، به سوریه را نیز پیشگویی کرده بود که درست از آب درآمد.
به عقیده وی، وقوع جنگ هسته ای اجتناب ناپذیر است و حملات اخیر آمریکا در سوریه، منادی این اتفاق خواهد بود.

وی که مدعی است پیشگویی‌هایش بسیار دقیق هستند پیش‌بینی کرده جنگ جهانی سوم کاملا هسته‌ای است

تاریخ آغاز جنگ جهانی سوم

به نقل از گاراتسیو ویلگاس، جنگ هسته ای با مشارکت ایالات متحده آمریکا، روسیه، کره شمالی و چین در ۱۳ ماه می ۲۰۱۷ آغاز می گردد. این روز برابر با ۱۰۰-مین سالگرد حضور و تجلی حضرت مریم مقدس در شهر فاتیما در پرتغال می باشد.
به عقیده این عارف پرتغالی، تا اکتبر ۲۰۱۷ این موضوع را باید به ساکنان جهان اطلاع رسانی نمود. وی در ادامه افزود، این دوره “بسیار سختی” خواهد بود.
به عقیده ویلگاس، جنگ جهانی سوم کوتاه خواهد بود و قبل از پایان سال به اتمام خواهد رسید. از سوی دیگر، وی اطلاع دقیقی از عواقب این جنگ جهانی جدید بیان ننموده است.
با توجه به پیروزی انتخاباتی ترامپ، حمله وی به سوریه و بحرانی که وی بر سر موضوع کره شمالی به راه انداخته است، احتمال به حقیقت پیوستن پیش‌بینی اخیر “ویلگاس” دور از ذهن نیست.
تنها این مرد پرتغالی، پیش بینی آخرالزمان در سال ۲۰۱۷ را پیش بینی ننموده است. بلکه افراد دیگری نیز این غیبگویی را کرده اند. اما تا کنون هنوز هیچ کدام از پیش بینی های بقیه پیشگو ها به وقوع نپیوسته است.

بازنشر: سرویس اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. توحید:

    نشالله واقعی باشد شاید پابرهنه ها هم فرصت زندگی پیداکنند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.