جنگ کره شمالی با وجنوبی با استفاده از دستمال توالت های استفاده شده



تاریخ انتشار: ۳ February 2016 | 12:08 pm

حرکت فوق العاده عجیب کره شمالی با دستمال توالت های استفاده شده

کره جنوبی سالهاست با استفاده از یک روش خاص تبلیغاتی تلاش دارد شهروندان همسایه متخاصم شمالی خود را از واقعیت آنچه در جهان پیرامونی آنها می گذرد ، آگاه کند و در عین حال آنها را علیه حکومت شان بشوراند.

 

جنگ بالنی دو کره ؛ از دستمال توالت تا پیام های تهدید آمیز

کره جنوبی سالهاست با استفاده از یک روش خاص تبلیغاتی تلاش دارد شهروندان همسایه متخاصم شمالی خود را از واقعیت آنچه در جهان پیرامونی آنها می گذرد ، آگاه کند و در عین حال آنها را علیه حکومت شان بشوراند. همسایه شمالی کره جنوبی نیز چند هفته ای است با استفاده از روشی مشابه به اقدامات جنوبی ها پاسخ می دهد.

به بالن های پر از گاز هلیومی که از سوی کره جنوبی به کره شمالی فرستاده می شود برگه ها و نوشته هایی (تبلیغاتی)در نفی خاندان حاکم بر کره شمالی و حکومت این کشور الصاق می شود و در بسیاری از اوقات داخل این بالن ها خوراکی هایی نظیر شیرینی و شکلات هم گذاشته می شود، اما همسایه شمالی علاوه بر گاز هلیوم و پاسخ به شعارهای تبلیغاتی جنوبی ها به جای شیرینی و شکلات برای توهین بیشتر به همسایه جنوبی داخل بالن را با دستمال توالت های مستعمل و آغشته به مدفوع انسانی و فیلترهای سیگار پر می کند.

بر اساس گزارش تلگراف دولت کره شمالی از ژانویه سال جاری میلادی تصمیم گرفته است پاسخ اقدام همسایه جنوبی را با اقدامی متقابل بدهد و از همین رو در هفته های گذشته بالن هایی از منطقه مرزی دو کره به سمت همسایه جنوبی فرستاده است.

 

منبع: عصر ایران

 

 

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.