جهاد نکاح با محارم مجاز شد!

یکی از مفتی های وهابی عربستان سعودی در آخرین فتوای خود که نه تنها دین مبین اسلام از آن مبراست بلکه عرق شرم را بر پیشانی هر انسان آزاده ای می نشاند ، فتوای جهاد نکاح با محارم را نیز صادر کرد.

ناصر العمر از مفتی های سلفی سعودی به جنگجویان موجود در سوریه اعلام کرد در صورتی که هیچ زنی برای جهاد نکاح یافت نشد آنها حتی می توانند با محارم خود جهاد نکاح انجام دهند!

این مفتی وهابی در اظهارات خود که شبکه وصال از شبکه های وابسته به جنبشهای افراطی آن را پخش کرد افزود: برخی ها از فتواهایی که برای تشویق برادران مجاهد ما در سوریه صادر می شود انتقاد می کنند، اما کشتار زنان و کودکان بی دفاع سوریه را نمی بینند!

شایان ذکر است این اولین باری نیست که ناصر العمر فتواهای جنسی بحث برانگیز صادر می کند. وی در فتوای قبلی خود اجازه به اسارت بردن زنان شیعه و توزیع آنان بین جنگجویان مسلح موجود در سوریه را صادر کرده بود.

النخیل

نوشته جهاد نکاح با محارم مجاز شد! اولین بار در اخبار روز ایران پدیدار شد.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مریم:

    خداوند در آیه ی۱۷۹ سوره اعراف می فرماید: أُوْلَـئِکَ کَالْأَنْعامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُوْلَـئِکَ هُمُ الْغافِلُونَ”. آنها مانند چهارپایان هستند وحتی گمراه تر و نادان تر از چهارپایان هستند.آنها همان غافلون هستند. در سوره فرقان آیه ی ۴۴ می فرماید :إِنْ هُمْ إِلاَّ کالاْءَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ سَبِیلاً (۱۶۲) آنها مانند چهارپایان هستند بلکه نادان تر و گمراه تر هستند. در سوره جمعه ایه ی ۵ می فرماید:مَثَلُ الَّذینَ حُمِّلُوا التَّوْراهَ ثُمَّ لَمْ یَحْمِلُوها کَمَثَلِ الْحِمارِ یَحْمِلُ أَسْفاراً بِئْسَ مَثَلُ الْقَوْمِ الَّذینَ کَذَّبُوا بِآیاتِ اللَّهِ وَ اللَّهُ لا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمینَ» (الجمعه، ۵) ترجمه: وصف حال آنان که تحمل (علم) تورات کرده و خلاف آن عمل نمودند در مثل به حمارى (الاغی) ماند که بار کتاب‌ها بر پشت کشد (و از آن هیچ نفهمد و بهره نبرد) آرى قومى که مثل حالشان این است که آیات خدا را تکذیب کردند بسیار مردم بدى هستند و خدا هرگز ستمکاران را هدایت نخواهد کرد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.