جهانبخش سلطانی در «دل ‌بی‌قرار» حاج محمود شد

سینماپرس- گروه سینما/ جهانبخش سلطانی به جمع بازیگران فیلم سینمایی «دل بی قرار» پیوست.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، قرار است سلطانی در این فیلم نقش حاج محمود را بازی کند .این در حالی است که حضور ناصر فروغ (در نقش گل آقا) نیز در این فیلم قطعی شده است.

«دل بی قرار» که قربان محمدپور آن را کارگردانی و محمود غلامی تهیه می کند داستان خواهر و برادری است که بر اثر وقوع زلزله رودبار یکدیگر را گم می کنند و دست تقدیر برای آنها وقایع ناخواسته ای را رقم می زند.

این در حالی است که زمان رخداد زلزله بسیاری از مردم استان گیلان به‌خصوص جوانان در دقایقی پس از ساعت ۲۴ پنجشنبه سرگرم تماشای مسابقات فوتبال جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا بودند که زمین به یکباره لرزید و این‌چنین بود که به دلیل بیدار بودن، بسیاری توانستند به‌هنگام وقوع فاجعه از منازل بگریزند و زیر آوار نمانند اما بهرحال «دل بی قرار» گسستن خانواده ای در آن زمان است.

گفتنی است، تا کنون حضور نازنین فراهانی(مادر) ، فرهاد جم (پدرخوانده) ، شهره قمر (نقش بزرگسالی معصومه) و پوریا ایمانی و آرتنا سامه دو بازیگر کودک و نوجوان برای ایفای نقش کودکی دو بازیگر اصلی داستان (علی و معصومه)در این فیلم قطعی شده است و بقیه بازیگران این فیلم نیز تا پایان مردادماه، نهایی خواهد شد.

از دیگر عوامل «دل بیقرار» که حضورشان در این فیلم قطعی شده ،عبارتند از: حسن پویا: مدیر فیلمبرداری، روح‌انگیز شمس: دستیار کارگردان و مدیر برنامه ریزی، حسین فلاح: طراح صحنه ، مهدی مددکار: مدیر تولید ، سمانه احمدی : مشاور رسانه ای و اصغر جبارپور: مدیر تدارکات.

انتهای پیام/ ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۹۱۶


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.