جوابیه دانشگاه آزاد دره شهربه خبرآنلاین: دانشجویان تمایلی به غذای دانشجویی نداشتند پس ارائه نشد

۰۱م آذر ،

یکی از خوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:«با سلام – من دانشجویان دانشگاه آزادواحددره شهر می باشم . این واحد مشکلات و کمبودهای متعددی دارد از جمله این مشکلات می توان به مواردی چون:( ۱- نداشتن پایگاه اینترنتی کامپیوتری آزاد ، ۲- نداشتن سلف غذاخوری ( با توجه به اینکه بخشی ازمبلغ شهریه برای هزینه در این موارد صرف می گردد.پس اگرنمی توانند سرویس دهند، لااقل مبلغ آن از شهریه کسر کنند. زیرا حق دانشجو است که ازاین خدمات استفاده کند). و ۳- ترم قبل مبلغ ۶۰ هزارتومان بابت هزینه آموزشی به مااضافه کردند. ) اشاره کرد.»
جوابیه دانشگاه آزاد دره شهر نسبت به مشکل مطرح شده این دانشجو به این شرح است:
خبرگزاری آنلاین
با احترام و ابراز ادب بدین وسیله در پاسخ به خبر درج شده درسایت آن خبرگزاری به تاریخ ۷/۸/۹۱ به استحضار می رساند:
۱- این واحد دانشگاهی دارای ۲ پایگاه اینترنتی کامپیوتر می باشد که یکی از آنها متعلق به رشته کامپیوتر، داراس سی دستگاه رایانه می باشد و دیگری پایگاه اینترنتی برای دروس عمومی و استفاده دانشجویان می باشد و واحد دارای خط دیتا اینترنتی با پهنای باند mb 1 و سیستم بی سیم در داخل ساختمان آموزشی و خارج از ساختمان است که دانشجویان می توانند با مراجعه به اداره ی پژوهش و دریافت رمز و شناسه از آن استفاده نمایند.
۲- با توجه به اینکه ۹۹% دانشجویان این واحد دانشگاهی بومی و ساکن شهرستان می باشد هیچ گونه تمایلی برای خرید و استفاده از غذای دانشجویی تا کنون صورت نگرفته و با توجه به اینکه سال قبل این واحد غذا پخت می نمود و در اختیار دانشجویان متقاضی قرار می داد و امسال هیچ کسی برای خرید ژتون مراجعه نکرده است تا در این خصوص اقدامی صورت پذیرد.
۳- دریافت مبلغ ۰۰۰/۶۰۰ ریال هزینه خدمات آموزشی مطابق آیین نامه فوق الذکر شده است و هزینه های خدمات آموزشی فقط در ترم اول گرفته می گردد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دره شهر

۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.