جواب تند فولادی‌ها به پرسپولیس: اگر می‌باختیم بهترین بودیم / گناهمان شکست دادن صدرنشین بود

باشگاه فولاد خوزستان در خصوص اتفاقات دیدار این تیم مقابل پرسپولیس بیانیه‌ای صادر کرد.

جواب تند فولادی‌ها به پرسپولیس: اگر می‌باختیم بهترین بودیم / گناهمان شکست دادن صدرنشین بود

به گزارش ممتاز نیوز، در این بیانیه آمده است: 

«ظاهرا گناه فولاد این است که امروز پرسپولیس را شکست داده و یکی از مهمترین بازی‌های فصل را به نفع خود تمام کرده است. 

اگر بازنده بودیم، حتما فولاد بهترین تیم دنیا بود و موعود بنیادی‌فر بهترین داور روی زمین! 

متاسفانه بعد از دیدار امروز، شاهد انواع بی‎ اخلاقی‌ها و توهین‌ها بودیم. 

سرمربی محترم باشگاه پرسپولیس که همواره مجموعه فولاد و طرفدارانش برای او احترام قایل بوده‌اند، در کمال ناباوری، بعد از سوت پایان مسابقه الفاظی را به کار برد که نشان می‌داد کاملا مستاصل و درمانده است. او در حالی که قدم می‌زد، رو به فولادی‌ها با توهین مستقیم به مردم خوزستان، کلیه بازیکنان، مربیان و مجموعه فولاد نشان داد آدم‌ها از چهره‌شان قابل قضاوت نیستند! 

سرمربی پرسپولیس دقایقی بعد از توهین‌هایی زننده به فولاد خوزستان، در کنفرانس مطبوعاتی نیز نتوانست عصبانیت خود را از این شکست پنهان کند و چیزهایی گفت که اتفاقا برای هواداران فوتبال ایران کاملا آشناست. آدرس‌هایی که او داد، طرفداران فوتبال را سریعا به یاد اتفاقات بازی رفت پرسپولیس و فولاد خوزستان انداخت، وقتی بیش از ۶۰ هزار تماشاگر، انواع و اقسام فحاشی‌ها را به جواد نکونام و مهدی هاشمی نسب کردند. آنها حتی به بازیکنان سابق خود رحم نداشتند و به دو بازیکن محترم و مودب فولاد یعنی مهدی شیری و احسان پهلوان به شدت توهین کردند. 

پرسپولیس امروز در حالی حضور چند تماشاگر را پیراهن عثمان کرد که فراموش نمی‌کنیم بیش از ۱۰۰ لیدر این تیم به بهانه طرح موزاییکی وارد ورزشگاه می‌شوند و پشت دیوارهای بتنی پنهان شده و به وقت مقتضی گلو پاره می‌کنند. 

برد و باخت در فوتبال وجود دارد ولی مشکل اینجاست بعضی‌ها باخت را باور ندارند و برای فرار از آن، دست به دامن چیزهای خنده‌داری می‌شوند. درست مثل رفتار امشب پرسپولیسی‌ها. آنها که به محض مطلع شدن از خروج اعضای تیم فولاد از ورزشگاه، میدان را خالی ‌دیدند تا چند بازیکن به صف شده در پشت در رختکن را تک تک بیرون بفرستند و پشت حرف‌هایشان، باخت را پنهان کنند. برای آدم‌های کم حافظه روز دهم مهرماه سال ۱۴۰۱ را یادآوری می‌کنیم تا خوب یادشان بیاید مقابل تراکتور چه پنالتی بادآورده‌ای نصیب‌شان شد!

فولاد خوزستان امروز «فوتبالی» پرسپولیس را شکست داد. آنها تلاش کردند بازی فنی و کم اشتباه فولاد و در مقابل عملکرد پرسپولیس را، پشت بهانه‌های واهی پنهان کنند. 

فوتبال شفاف و روشن است. درباره فوتبال نمی‌توان دروغ گفت. بیائید امشب درباره مسایل فنی حرف بزنید. درباره شکست در زمین فوتبال. درباره بازی منسجم و کم اشتباه بازیکنان فولاد خوزستان که یک بار دیگر ثابت کردند بهترین هستند. بیائید درباره طرفداران فولاد صحبت کنیم که مظلوم‌ترین هستند. بدون شک با آنها امروز نتیجه دیگری رقم می خورد. 

در پایان، باشگاه فولاد خوزستان شکایت‌نامه‌ای را به کمیته اخلاق و دیگر ارکان قضایی فدراسیون خواهد فرستاد تا سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص توهین‌ها و اتهاماتی که به کادرفنی، بازیکنان و همچنین هوادار بزرگ باشگاه فولاد خوزستان زده، جوابگو باشد.» 

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.