جواد اطاعت پس از ثبت‌نام: تابع اجماعم/برای کاندیداتوری خاتمی بسیار تلاش کردم

۲۱اردیبهشت،

جواد اطاعت با بیان اینکه “برای آمدن خاتمی به انتخابات بسیار تلاش کرده‌ام”، گفت: از دو سال پیش برنامه‌های انتخاباتی را مورد بررسی قرار داده‌ام.

این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری، پس از ثبت‌نام در ستاد انتخابات کشور در نشست خبری خود اظهار کرد: آمده‌ام با رویکردی اصلاح‌طلبانه و با دولت خردگرا امور کشور را سامان دهم.

وی افزود: آمده‌ام که سیاست خارجی را از رویکرد غیرعلمی و غیرواقع‌بینانه رهایی بخشم و راه تعامل و گفت‌وگو با کشورها بویژه کشورهای توسعه یافته را هموار کنم.

اطاعت با بیان اینکه “آمده‌ام تا همه مردم کشورم اعم از کردها، عرب‌ها،‌ ترکها،‌ بلوچ‌ها و فارس‌ها را در قدرت و ثروت ملی سهیم کنم و تبعیض‌های اقتصادی،‌ سیاسی و فرهنگی را بزدایم”، گفت: آمده‌ام قبیله‌گرایی و باندبازی را پایان دهم و متخصصان شایسته این ملت را بر سر کار بگذارم آمده‌ام و بند بند قانون اساسی را که بر جمهوریت تاکید دارد، تاکید بیشتر کنم و از مردم انتظار دارم تا مرا یاری کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین اظهار کرد: من بسیار تلاش کردم آقای خاتمی را وارد عرصه کنم ولی موفق نشدم؛ بنابراین خودم با رویکرد اصلاح‌طلبانه وارد عرصه شدم تا کشور را پیش ببرم.

وی در عین حال تاکید کرد: من تابع اجماع و نظر جبهه اصلاحات هستم و نتیجه اجماع را می‌پذیرم.

اطاعت همچنین با بیان اینکه “حزب اهمیت حیاتی دارد”، دربارهٔ عدم ورود خود به عرصه انتخابات به صورت حزبی، این طور پاسخ داد که “ما قبل از اینکه عضو هر حزبی باشیم، عضو جریان اصلاحات هستیم و البته منعی هم برای ورود اشخاص به عرصه به صورت حزبی یا غیر حزبی نداشته‌ایم.

این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی دربارهٔ اینکه “آیا پیامی از سوی کروبی در رابطه با ورود خود به انتخابات دریافت کرده است یا نه؟” گفت: نه؛ ایشان که فعلا در دسترسی نیستند اما آقایان کروبی و موسوی مطمئنا هر کسی را که جریان اصلاحات را مطرح کند، خواهند پذیرفت.

وی با تاکید بر اینکه “تابع اجماع هستم”، اظهار کرد: شورای راهبردی اجماع اصلاح‌طلبان امشب جلسه خواهد داشت و مسائل را بررسی خواهد کرد.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.