جواد خیابانی طرفدارانش را شوکه کرد! +عکس



تاریخ انتشار: ۲۵ December 2015 | 7:32 am

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از سیمرغ‌ : جواد خیابانی با حضور در فرمانداری کرج، نامزدی اش برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را رسما اعلام کرد و طرفدرانش را متعجب کرد.

جواد خیابانی طرفدارانش را شوکه کرد! +عکس

جواد خیابانی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از کرج کاندیدا خواهد شد. وی این خبر را تایید کرده است و شعار انتخاباتی اش را هم ‘من نوکر شما هستم نه نماینده شما’ اعلام کرده است.

گزارشگر قدیمی رسانه ملی در این باره همچنین گفت: «هیچ کس بر دیگری برتری ندارد. همه یکسان و مساوی خلق شده اند… نه من استادم و نه تو شاگرد… همه با هم یک هدف داریم. آبادی ایران و رفاه مردم.»

خیابانی عنوان کرده است: «به شرافتم قسم می خورم که اگر ذره ای در رفتارم تغییر ایجاد شود… اگر ریالی به حساب همیشه خالی بانکی ام اضافه شود… اگر حقی را پایمال کنم… آن روز… روز مرگ من خواهد بود… من تا آخرین حد توانم برای گرفتن حق مردم شهرم تلاش خواهم کرد… کرج را ایران کوچک می نامند… مردم کرج به صف شوند، راهبری من را عهده دار شوند، من به عنوان سخنگوی آنان… کرج را پایتخت تمدن و تعاون و رفاه خواهم کرد.»

وی ادامه داده است: «عشق من گزارشگری نیست. عشق من مردم هستند و من زاده مادری از تبار مادران پاک این سرزمین… و همچنان به عشق مردم در کنار آنها خواهم بود.»

خیابانی درباره اینکه با این اتفاق، آیا دیگر گزارش نخواهد کرد گفت: «من رسانه رسانای مردم شهرم خواهم شد و بله صدای من همیشه از اعماق قلبم به فضای پاک سرزمینم خواهد رسید… شنونده ها زیادند… شنونده هایی که هر لحظه با مرام خود و شیوه پاک و با ایمان و اعتقاد خود، بهترین گوینده های این سرزمین هستند… من نوکری مردم را خواهم کرد… کما اینکه همیشه بوده ام… از آنها جدا نبوده نیستم و نخواهم شد. هر چند در این مدت باقیمانده تا انتخابات قرار نیست گزارش کنم. با این وجود نظر سازمان مهم است.»

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.