جواد داوری: همه مدعیان در یک سطح‌ می باشند/انتظارهای‌ بسیار، استرس ایجاد می‌کند

۱۶م دیماه ،

31-118.jpg

کاپیتان تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان اصفهان گفت: تیم‌های لیگ امسال و به خصوص تیم‌های پتروشیمی بندر امام، مهرام تهران و همیاری زنجان تقریبا در یک سطح می باشند.

جواد داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، پس از برد هفته قبل ماهان برابر پتروشیمی بندر امام اظهارکرد: بعد از باخت برابر تیم همیاری زنجان، در شرایط روحی نامناسبی قرار گرفتیم و استرس سبب شد در نیمه اول دیدار با پتروشیمی بندر امام نیز بد ظاهر شویم. خوشبختانه در نیمه دوم با پوشش نقاط ضعف توانستیم توپ و میدان را در دست گرفته و پیروز شویم. البته من از این بازی راضی نیستم، اما باید بگویم که پتروشیمی بندر امام تیمی است که هزینه بسیاری برایش شده و بسیار خوب بازی می‌کند.

گارد رأس ملی‌پوش ماهان در پاسخ به این سوال که سبب عدم رضایت شما چیست؟ تصریح‌کرد: توقع من بالاست. بازی‌های فصل قبل ماهان بهتر بود، اما در سال جاری با ترکیب تازه، مشکل عدم هماهنگی داریم. علاوه بر این در هر مسابقه ترکیبی متفاوت داریم و این در عدم هماهنگی تیمی تأثیرگذار است. انتظار دارم که بازیکنان هماهنگ‌تر و بهتر بازی کنند.

داوری ادامه داد: نباید از ماهان انتظار داشت که هر تیمی را با ۲۰ یا ۳۰ اختلاف ببرد. تیم‌های لیگ امسال و به خصوص تیم‌های پتروشیمی بندر امام، مهرام تهران و همیاری زنجان تقریبا در یک سطح می باشند. انتظارات بی مورد و غیر منطقی چیزی جز استرس برای بازیکنان به دنبال نخواهد داشت و معتقدم انتظارات بی سبب به تیم ضربه می‌زند. تیم فولاد ماهان ۸ بازیکن بومی دارد و خود این یک نکته مثبت است.

کاپیتان تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان اصفهان در پاسخ به این سوال که نقش یک کاپیتان در یک دیدار حساس چقدر است؟ اظهارکرد: “اوشین ساهاکیان” کاپیتان ذوب‌آهن بوده، “سامان ویسی” و چند بازیکن دیگر نیز از من بزرگتر می باشند. البته اول و آخر حرف‌ها با بچه‌های تیم از طریق من انجام می‌شود و در این ارتباط سعی کرده‌ام مدیریت تیمی داشته باشم. البته در بازی‌های مهم و حساس، از نظرهای بازیکنان بزرگتر تیم نیز استفاده می‌کنم و در مجموع همه بچه‌ها در بازی‌های مهم نقش دارند.

گارد رأس ماهان در خصوص مهرام، دیگر حریف جدی قهرمانی، عنوان‌کرد: معتقدم از لحاظ بازیکن؛ تیم فولاد ماهان به مراتب قوی تر از مهرام تهران است و با توجه به حضور بازیکنانی مانند “کریس ویلیامز”، می‌توانیم برابر این تیم در تهران موفق باشیم.

داوری پیرامون کفپوش تازه سالن مخابرات که مسابقه در آن برگزار شد، گفت: در زمین پتروشیمی بندر امام نیز از همین نوع کفپوش استفاده شده، اما برای اولین بار است که در اصفهان بر روی این کفپوش تازه بازی می‌کنیم، باید بگویم این کفپوش کمترین خستگی را برای پاهای ورزشکاران در پی دارد و در هنگان زمین خوردن سبب کمترین مصدومیت می‌شود.

کاپیتان ملی پوش فولاد ماهان در خصوص انتهای بازی که بر زمین خورد و مصدوم شد، خاطرنشان‌کرد: از ناحیه کتف و شکم ضربه خوردم که خوشبختانه جدی نیست و تا چند روز آینده بهبود می‌یابم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.