جواد نکونام: کاپیتانی برای من مهم نیست/به ۲ دلیل اوساسونا را ترک کردم!

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: به هیچ وجه بازوبند کاپیتانی برای من مهم نیست و می دانم که چه کاری را برای باشگاه خود باید انجام بدهم.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، جواد نکونام در کنفرانس خبری امروز یکم مرداد اظهار داشت: کاپیتانی برای من اهمیتی ندارد و به استقلال آمده ام که بازی کنم و سرمربی تیم هر تصمیمی را که بخواهد اتخاذ کند من باید تابع تصمیمات وی باشم زیرا من در لیگ حرفه ای بازی کرده ام و می دانم که باید چه کاری را انجام بدهم و حدود ۷ سال از فوتبال ایران به دور بودم و دوری از خانواده اولین دلیلی بود که موجب شد تا به استقلال فکر کنم و دلیل دیگر این تصمیم گیری من، مشکلات مالی تیم فوتبال اوساسونا بود البته هیچوقت لطف مسئولان این باشگاه اسپانیا را فراموش نمی کنم چرا که وقتی فصل گذشته من مصدوم بودم قرارداد من را با اوساسونا تمدید کردند ضمن اینکه شرایط در اوساسونا برای من از نظر بازی فراهم بود و کاپیتان سوم این تیم محسوب شدم به ایران بازگشتم چرا که من به آن حدی که باید در باشگاه اوساسونا رسیده ام و تصمیم خودم بود که به استقلال بیایم.

وی تصریح کرد: صحبت درباره قهرمانی چه در لیگ برتر و چه برای قهرمانی آسیا سخت است اما باید به این نکته توجه کرد که امیر قلعه نوعی سرمربی استقلال کسی است که در فوتبال ایران شناخته شده است و بیلان کاری خود را از خود به جای گذاشته و بازیکنان خود را نیز به خدمت گرفته اما داشتن بازیکنان خوب شرط لازم برای قهرمانی نیست و تمرین و مهارت موجبات قهرمانی را فراهم می کند و به طور حتم برای بازیکنان آبی پوش پایتخت پول اولویت اول نمی باشد و همه با غیرت برای پیراهن خود می جنگند.

*هنوز به اوساسونا علاقه دارم

نکونام ادامه داد: من هنوز به اوساسونا علاقه دارم و تمرینات آنها را از طریق سایت رسمی این تیم دنبال می کنم و تا شب گذشته هم خبری مبنی بر جدایی من از این باشگاه بر روی این سایت درج نشده بود البته باید به این اشاره کنم که سال گذشته که با اوساسونا تمدید کردم از اسپانیول هم پیشنهاد داشتم و امسال نیز از تیم های ترکیه ای و حاشیه خلیج فارس هم تلاش هایی برای جذب من انجام شد من در نهایت صلاحدیدم که به استقلا بیایم.

وی خاطر نشان کرد: من به تمرینات خود در استقلال ادامه خواهم داد تا تمامی شرایط برای حضورم در میدان مهیا شود و به خواسته امیر قلعه نوعی قدم به مستطیل سبز بگذارم اما باید اشاره کنم که من تمرینات اولیه را در اوساسونا انجام داده ام و در اردوهای تیم ملی نیز حاضر بودم و آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارا هستم.

وی اظهار داشت: دومین گلزن تاریخ اوساسونا به عنوان بازیکن خارجی محسوب می شوم و گلزنی برای من همواره جذاب است و ابتدا سعی می کنم خوب بازی کنم تا در تمام بازی ها برای این تیم گلزنی کنم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال اشاره کرد: آندرانیک تیموریان بازیکن خود بود و در تیم ملی روزهای خوب را با هم سپری کردیم و معتقدم که خط هافبک استقلال بسیار قوی است و امیرقلعه نوعی برای چیدمان تیم کار سختی را خواهد داشت.

نکونام افزود:‌ همیشه تیم هایی که یادگیری خوبی دارند برای قهرمانی برنامه ریزی می کنند و استقلال هم این فصل همین کار را انجام داده است و باید هر روز برای این هدف تلاش کنیم چرا که قهرمانی در نیم فصل برای ما مهم نیست اولین قهرمانی آخر فصل است که برای همه اهمیت دارد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.