جوانان دانشجو به ازدواج دانشجویی نیاز دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سید مصطفی میرلوحی پیش از ظهر امروز در دومین جشنواره کوثر در مشهد که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در تالار نور مشهد برگزار شد، با بیان اینکه فضائل و سیره فاطمه زهرا سرلوحه جامعه امروز ماست، اظهار داشت: امامان حجت خدا برای ما هستند و حجت امامان، حضرت فاطمه زهرا (س) است.

وی افزود: حجاب و عفت حضرت فاطمه زهرا (س) باید الگوی زنان ما در جامعه قرار گیرد زیرا عفت و پاکدامنی سرمایه اصلی زنان است.

استاد حوزه و دانشگاه با مهم شمردن مسئله ازدواج در جامعه امروز از ریاست جمهوری و مسئولان درخواست کرد به فکر ازدواج جوانان باشند.

وی افزود: جوانان دانشجو عمره دانشجویی و یا سفر اروپایی احتیاج ندارند، آنان به ازدواج دانشجویی نیاز دارند.

میرلوحی با بیان اینکه مسئولان از سخره مسخره‌کنندگان و ملامت ملامت‌کنندگان نترسند، گفت: خداوند هیچ کانونی مقدس‌تر از ازدواج در روی زمین قرار نداده است.

وی در آستانه روز مادر از حضرت خدیجه به عنوان مادر نمونه یاد کرد و گفت: خداوند اجر تمام رشادت‌ها و گذشت‌های این بانوی بزرگ اسلام را در این روز به وی عطا کرد.

استاد دانشگاه و حوزه از طرح جداسازی کلاس‌های درس دختران و پسران در دانشگاه‌ها حمایت کرد و گفت: نباید با این طرح مخالفت شود.

دومین جشنواره کوثر با گرامیداشت ولایت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با برپایی نشست‌های تخصصی، مسابقات قرآن و کتابخوانی، نمایشگاه الگوی پوشش اسلامی، نمایشگاه کتاب و نرم افزار، کارگاه خوشنویسی، شب شعر و محافل انس با قرآن در تالار فرهنگی نور مشهد در حال برگزاری است.

اخبار اخبار جذاب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.