جوانان کارآفرین، نیازمند نگاه ویژه مسوولان هستند

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، ‘محمد امین زارعی’ شامگاه شنبه در آیین اختتامیه بخش جوان کارآفرین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در هتل المپیک تهران افزود: ۴۲۰ جوان کارآفرین در این دوره از جشنواره شرکت کردند که از این بین ۹۳ نفر حائز امتیاز شده و در نهایت ۴۳ نفر به عنوان جوان کارآفرین برتر به بخش داوری راه یافتند.

وی ادامه داد: جوانان در این بخش از جشنواره در محورهای مختلف صنعت کشاورزی، دامپروری و شیلات ، خدمات ، ارتباطات و فناوری اطلاعات ، تجارت و بازرگانی ، پزشکی – بهداشت و درمان ، فرهنگی – اجتماعی و آموزش و پژوهش تجلیل شدند.

زارعی ادامه داد: شاخص های مختلف را برای جوانان کارآفرین برتر، در نظر گرفته ایم که توسط صاحبنظران مورد داوری قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تمرکز توطئه های دشمن به سوی اقتصاد کشورمان است، گفت: کارآفرینی را با توجه به بیانات مقام معظم رهبری عرصه جهاد اقتصادی و زیربنای کشور برای هدایت نظام به سوی آرمان های انقلاب اسلامی دانست.

درپایان این مراسم، ‘محمد عباسی’، وزیر ورزش و جوانان به همراه ‘کاوه اشتهادری’ ، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و خانم ‘فراهانی’، مشاور امور بانوان این وزارتخانه از جوانان زن و مرد برتر و منتخب در این جشنواره تقدیر کردند.

اجتمام**۹۱۳۴ **۵۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۶۷۱۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.